جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۹:۳۵
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

شبکه ورزش روزانه ۲۰ ساعت درباره المپیک ویژه برنامه پخش می‌کند

به گزارش گروه فرهنگی فرهنگ سار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده در شبکه ورزش می‌توان به ویژه برنامه «دهکده المپیک»، برنامه «کادرفنی»، بسته‌های خبری المپیکی «دست اول»، میان برنامه «گفتگو به المپین‌ها»، میان برنامه معرفی المپین‌های ایران با عنوان «مسافران توکیو»، پخش مستندهای «تاریخچه المپیک» و […]



به گزارش گروه فرهنگی فرهنگ سار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، از مهم‌ترین برنامه‌های در نظر گرفته شده در شبکه ورزش می‌توان به ویژه برنامه «دهکده المپیک»، برنامه «کادرفنی»، بسته‌های خبری المپیکی «دست اول»، میان برنامه «گفتگو به المپین‌ها»، میان برنامه معرفی المپین‌های ایران با عنوان «مسافران توکیو»، پخش مستندهای «تاریخچه المپیک» و «به سوی المپیک» و همچنین پخش مسابقات ادوار پیشین المپیک شامل مسابقات «ایرانیان در المپیک» و مسابقات مهم المپیکی اشاره کرد.

در جدول پخش شبکه ورزش سیما در ایام المپیک پخش زنده مسابقات بیش از ۳۰ رشته ورزشی حاضر در المپیک پیش‌بینی شده است تا علاقمندان رشته‌های مختلف ورزشی در کشور موفق به تماشای رشته‌های مورد نظر خود شوند.

ویژه برنامه «دهکده المپیک» با دو استودیو در تهران و توکیو، برنامه‌ای تخصصی برای تماشاگران المپیک طراحی کرده است. این ویژه برنامه قرار است با دعوت از مهمانانی ازخانواده ورزش و هنر و همچنین استفاده از حضور کارشناسان و گزارشگران تخصصی رشته‌های مختلف ورزشی روی آنتن برود.

در روزهای المپیک با توجه به تعدد مسابقات و هم پوشانی زمانی برگزاری این مسابقات،‌ امکان پخش زنده همزمان بسیاری از این مسابقات روی آنتن شبکه ورزش وجود ندارد. بر همین اساس،‌ شبکه ورزش سیما، کانال‌هایی در بستر تلویزیون اینترنتی تلوبیون پیش بینی کرده است تا مسابقاتی که امکان پخش آن‌ها به صورت زنده از آنتن صداوسیما وجود ندارد، بتواند به صورت اینترنتی و از طریق «تلوبیون» پخش زنده شود.

قهرمانان آسیا، جهان و المپیک در ایام پخش برنامه های المپیکی شبکه ورزش، به مناسبت پخش مسابقات رشته های مختلف ورزشی در استودیوی این شبکه حضور خواهند یافت.

شبکه ورزش سیما به عنوان اصلی‌ترین رسانه پوشش رویداد المپیک در کشور، با بهره‌گیری از استودیوی اختصاصی صدا و سیما در محل برگزاری مسابقات،‌ در طول شبانه روز، با ارسال گزارش‌های زنده متعدد گزارشگران خود از توکیو نیز سعی در اطلاع رسانی و پوشش حداکثری و باکیفیت المپیک خواهد داشت.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × 2 =