جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۳:۳۳
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۲۹

دیدار فرمانده نیروی دریایی با خانواده‌های شهدای حادثه کنارک

امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با خانواده شهید ابوالفضل پاکدل از شهدای حادثه ناوچه کنارک دیدار کرد.



به گزارش فرهنگ سار از کنارک، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش به همراه  حمید الدین یوسفی فرماندار کنارک، حجت الاسلام نعیم بامری امام جمعه شهرستان کنارک، رئیس  عقیدتی نیروی دریایی ارتش فرمانده منطقه سوم نبوت کنارک در منزل شهید ابوالفضل پاکدل حضور یافته و با خانواده های آنها دیدار و گفت‌گو کردند.

امیر دریادار خانزادی در این دیدار، گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران سرمایه های ارزشمند این نظام هستند و وجود آنها موجب افتخار نظام است.

وی افزود: برکت خون شهدا عامل اقتدار نظام و تبدیل شدن جمهوری اسلامی ایران به یکی از قدرت های بلامنازع منطقه و جهان است.

فرماندار کنارک در این دیدار با بیان اینکه همه باید در مسیر شهدا حرکت کنیم گفت: زندگی شهدا سرلوحه مسئولان و مردم است زیرا دستاوردهای امروز کشور در گروی خون شهدا و از خود گذشتگی و ایثار خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران است و راه شهدا همچنان ادامه دارد.

حمید الدین یوسفی با اشاره به اینکه استقامت و پایداری خانواده شهدا سبب تداوم این انقلاب شده است، تاکید کرد: ما برای همیشه مدیون خون پاک شهدای پر افتخار انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم با حفظ اقتدار و امنیت جامعه ایمانی، ادامه دهنده راهشان باشیم و برحفظ اصول و پایبندی بر اهداف امام و شهدا اهمیت دهیم.

انتهای پیام/۳۱۳۹/م


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

ده − 6 =