یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۶:۲۱
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

«خط فرضی» در فهرست فیلم‌های برتر جشنواره تورنتو

وبسایت معتبر Seventh Row از میان فیلم‌های به نمایش درآمده در فستیوال تورنتوی امسال که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، ۱۶ فیلم منتخبش را اعلام کرد.   فیلم خط فرضی، اولین ساخته بلند فرنوش صمدی در کنار دور دیگر ساخته توماس وینتربرگ، مادران واقعی ساخته ناومی کازاوه و آمونیت ساخته فرانسیس لی در این لیست حضور […]



وبسایت معتبر Seventh Row از میان فیلم‌های به نمایش درآمده در فستیوال تورنتوی امسال که به صورت حضوری و مجازی برگزار شد، ۱۶ فیلم منتخبش را اعلام کرد.  

فیلم خط فرضی، اولین ساخته بلند فرنوش صمدی در کنار دور دیگر ساخته توماس وینتربرگ، مادران واقعی ساخته ناومی کازاوه و آمونیت ساخته فرانسیس لی در این لیست حضور دارند

این سایت در یادداشتی برای خط فرضی نوشته است: بهتر است بدون هیچ پیش فرضی به تماشای فیلم «خط فرضی» بروید؛ این فیلم شما را شوکه و پریشان خواهد کرد.
خط فرضی نه در ساختار رسمی‌اش و نه در روایتگری جسورانه‌اش شما را نا امید نمیکند.

خط فرضی به نویسندگی و کارگردانی فرنوش صمدی و تهیه‌کنندگی علی مصفا با بازی سحر دولتشاهی، پژمان جمشیدی، حسن پورشیرازی، آزیتا حاجیان، امیررضا رنجبران، صدف عسگری، محمد حیدری و بازیگر خردسال آیلین جاهد هفته آینده در فستیوال فیلم لندن نیز اولین نمایش اروپای خود را خواهد داشت.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

بیست − هفت =