جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۲:۲۴
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۹

شعار امسال رهبر معظم انقلاب متناسب با ظرفیت های داخلی کشور است

“شهریار حیدری” روز یکشنبه در گفت و گو با فرهنگ سار با تبریک سال نو و آغاز بهار طبیعت با اشاره به نامگذاری امسال رهبر معظم انقلاب، افزود: یکی از مشکلات کشور ما این است که ما با وجود استعدادهای فراوان و توانایی زیادی که داریم از آن استفاده نمی کنیم. وی اظهار داشت: سال گذشته به […]



“شهریار حیدری” روز یکشنبه در گفت و گو با فرهنگ سار با تبریک سال نو و آغاز بهار طبیعت با اشاره به نامگذاری امسال رهبر معظم انقلاب، افزود: یکی از مشکلات کشور ما این است که ما با وجود استعدادهای فراوان و توانایی زیادی که داریم از آن استفاده نمی کنیم.

وی اظهار داشت: سال گذشته به نام جهش تولید نامگذاری شد و دولت و دیگر بخش های نظام جمهوری اسلامی برای تحقق آن تلاش کردند اما تحریم ها و ویروس کرونا مانع از اجرای کامل آن شد.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود ۲ پدیده تحریم ها و ویروس کرونا هیچ توجیهی ندارد که از ثروت و منابع داخلی استفاده نکنیم.

 حیدری ادامه داد: سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها بهترین عنوانی است که مشکلات کشور در این سه کلمه حل می شود که  اگر این ها حل شوند دیگر مشکلی نداریم.

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: باید با توجه به تولید و همچنین حمایت و پشتیبانی همه مسوولان و مقامات، دولت و مجلس برای رفع موانع قانونی، مدیریت و کار فرهنگی تلاش کنیم.

وی افزود: این یک شعار هوشمندانه، زیرکانه و کارشناسانه است که در این مسیر به عنوان سه گام اصلی و مهم مشکلات کشور حل شود.

 او اضافه کرد: سال ۱۴۰۰ فرصت خوبی است که از اول سال،

مجلس و بخش خصوصی و مدیرتی با هماهنگی هم برای تحقق شعار سال تلاش کنند چون تحقق آن باعث کاهش مشکلات کشور می شود.

حیدری گفت: با کاهش مشکلات کشور شاهد افزایش اشتغال و تقویت قدرت ملی و حاکمیت و دولت خواهیم شد چون ما زیرساخت و زیربنا داریم و امید سال خوبی برای کشورمان باشد و شر ویروس کرونا از سر جامعه بشری و ملت ایران کم شود.

او افزود: ما باید برای تحقق شعار امسال همه تلاشمان را بکنیم و با بیشتر کردن هماهنگی و انسجام بین کشور و مجلس و دیگر قوا شاهد تحقق آن باشیم.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه × 2 =