جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۲:۱۰:۱۸
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷

آغاز توزیع ۱۱۰ هزار بسته البسه و لوازم التحریر بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت کشور

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران گفت: در رزمایش «همکلاسی مهربان» ۱۱۰ هزار بسته البسه و لوازم التحریر درقالب طرح «یک کاسب، یک دانش‌آموز» توزیع می‌شود.



به گزارش فرهنگ سار از اسلامشهر، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، عصر امروز در آئین اجرای طرح «یک کاسب یک دانش‌آموز»، اظهار کرد: امروز با همکاری سازمان بسیج اصناف و سازمان بسیج دانش‌آموزی تعداد ۱۵۰۰ بسته در استان تهران و ۱۱۰ هزار بسته در کل کشور لوازم تحریر و البسه در بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع می‌شود.

وی با اشاره به آغاز پویش ملی «هم‌کلاسی مهربان» و طرح «یک کاسب یک دانش آموز، افزود: هر ساله در آستانه فصل بازگشایی مدارس حرکت‌هایی از سوی خیران برای حمایت از دانش‌آموزان محروم کشور انجام می‌شود، که امسال هم اجرای این پویش و طرح در آستانه عید غدیرخم آغاز و بسته‌های تهیه شده برای دانش‌آموزان بی‌بضاعت و محروم در اقصی نقاط کشور ارسال می‌شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران بیان کرد: امروز همه دنیا شاهدند علی‌رغم تمام مشکلاتی که کشور ما با آن روبه‌رو است، اما همه مردم و در رأس آن‌ها جوانان و نوجوانان این طرح‌های انقلابی را دنبال می‌کنند و به یاری هم‌نوعان خود می‌شتابند.

سردار حسن‌زاده ادامه داد: امیدواریم در آینده نه چندان دور همه جوانان و نوجوانان بتوانند در همه جای کشور در آسایش و آرامش و با امکانات حداقلی به تحصیلات خود ادامه دهند و باعث عزت و سربلندی این مملکت شوند.

وی با تأکید بر اینکه این بسته‌ها به همت دانش‌آموزان بسیجی و با کمک خیران تهیه، جمع‌آوری و بسته بندی شده، گفت: ما شاهد این هستیم که با اقدامات چند ساله اخیر در کشور، فرهنگ انفاق، همدلی و همراهی در بین اقشار مختلف مردم به ویژه دانش‌آموزان به وجود آمده و نسل آینده این سرزمین با این فرهنگ تربیت می‌شوند، این روحیه انقلابی، باعث افتخار در کشور ما است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران با اشاره به تأثیرات روحیه انقلابی در بین جوانان کشور، تأکید کرد: وقتی دانش‌آموزان این کشور با فرهنگ انقلابی تربیت می‌شوند ،نشان از تکیه بر ظرفیت‌های داخلی بوده و این فرهنگ است که دنیا به داشتن آن غبطه می‌خورد و ما به داشتن آن می‌بالیم؛ ترویج تقویت این روحیه و فرهنگ باعث رشد و اقتدار کشور می‌شود.

سردار حسن زاده با اشاره به دیگر اهداف اجرای طرح «یک کاسب یک دانش‌آموز»، خاطرنشان کرد: با اجرای این طرح مؤمنانه که با استفاده از کالاهای تولید داخل تهیه شده، علاوه بر یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند کشور و ترویج استفاده از کالاهای ایرانی، به نوعی تولیدات داخلی هم تقویت شده و باعث رشد و رونق تولید در کشور هم می‌شود.

به گزارش فرهنگ سار، در مراسمی که با حضور مسؤولان استانی، کشوری و منطقه در آموزشگاه مشکات نور شهرستان اسلامشهر برگزار شد، با آغاز طرح «یک کاسب، یک دانش آموز» تعداد ۱۵۰۰ بسته شامل البسه و لوازم تحریر برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند و محروم در استان تهران توزیع شد واجرای این طرح با ارسال ۱۱۰بسته لوازم التحریر به مناطق محروم کشور تا آعاز سال تحصیلی جدید ادامه دارد. 

انتهای پیام /۶۷۰۲۱/پ/س/ح


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سیزده − 5 =