شنبه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۵۶:۲۱
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۰

‌رییس‌جمهوری هزار و ۴ واحد مسکن مهر خراسان شمالی را افتتاح می‌کند

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی شامگاه چهارشنبه به خبرنگار فرهنگ سار گفت: از این واحدهای مسکونی ۶۹۶ واحد در بجنورد، ۲۷۶ واحد در شیروان و ۳۲ واحد در شهر اسفراین به دست رییس جمهوری افتتاح می شود. سیدعبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: علاوه بر افتتاح مسکن مهر، فردا عملیات اجرایی ساخت ۸۳۶ واحد مسکونی نیز در […]



مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی شامگاه چهارشنبه به خبرنگار فرهنگ سار گفت: از این واحدهای مسکونی ۶۹۶ واحد در بجنورد، ۲۷۶ واحد در شیروان و ۳۲ واحد در شهر اسفراین به دست رییس جمهوری افتتاح می شود.

سیدعبدالمجید نژادصفوی اظهار داشت: علاوه بر افتتاح مسکن مهر، فردا عملیات اجرایی ساخت ۸۳۶ واحد مسکونی نیز در قالب طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان آغاز می شود.

وی گفت: همچنین با حضور رییس جمهوری، زمین برای ساخت ۱۵ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی که به صورت گروهی ساخته می شود، به متقاضیان واگذار می شود.

وی با اشاره به اینکه در خراسان شمالی تکمیل هزار و ۵۱۵ واحد مسکن مهر در دست اقدام  است، گفت: ۸۰۵ واحد در بجنورد، ۵۵۸ واحد در شیروان و ۱۵۲ واحد در اسفراین باقی مانده است که از این تعداد،  ۷۴۸ واحد تا آبان ماه امسال قابل تحویل است و ۴۰۳ واحد تا اسفندماه امسال و ۲۵۶ واحد نیز تا سال ۱۴۰۰ تحویل می شود.

وی درباره اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در استان گفت: برنامه استان خراسان شمالی در طرح اقدام ملی مسکن، سه هزار و ۶۸۴ واحد است که در این طرح هشت هزار و ۸۰  نفر ثبت نام کرده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به اینکه میزان آورده اولیه برای هر متقاضی ۴۰۰ میلیون ریال است، گفت: در بررسی های صورت گرفته از سوی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، خراسان شمالی در تأمین زمین برای اجرای پروژه اقدام ملی مسکن و همچنین تعیین تکلیف متقاضیان حائز شرایط، رتبه برتر را کسب کرده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

شش + 7 =