جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۴۹:۱۳
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۰۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۸

نوبخت؛ پای درد دل کارگران بیکار کنتورسازی قزوین

به گزارش فرهنگ سار، کارخانه کنتورسازی قزوین در دولت دهم به بخش خصوصی واگذار شده بود اما در حال حاضر ورشکسته و تعطیل است. کارگران بیکار این کارخانه از رییس سازمان برنامه و بودجه می‌خواستند که مدیریت این کارخانه را دولت یا فرد دیگری در بخش خصوصی برعهده بگیرد. نوبخت نمایندگان آنها را دعوت کرد […]



به گزارش فرهنگ سار، کارخانه کنتورسازی قزوین در دولت دهم به بخش خصوصی واگذار شده بود اما در حال حاضر ورشکسته و تعطیل است.

کارگران بیکار این کارخانه از رییس سازمان برنامه و بودجه می‌خواستند که مدیریت این کارخانه را دولت یا فرد دیگری در بخش خصوصی برعهده بگیرد.

نوبخت نمایندگان آنها را دعوت کرد که در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی استان؛ مشکلاتشان را با او مطرح کنند تا برایشان چاره اندیشی شود.

استاندار قزوین نیز در جمع این کارگران گفت: کارگران شرکت کنتورسازی، ۸۵ میلیارد ریال مطالبه معوقه دارند که ۲۵ میلیارد ریال آن امروز پرداخت می‌شود.

هدایت الله جمالی پور افزود: مطالبات کارگران این شرکت به حق است و باید پرداخت شود.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که واگذاری این شرکت به بخش خصوصی ایجاد کرده است، در حال بررسی امکان ابطال این واگذاری هستیم.
جمالی پور گفت:هم اینک کارگران این شرکت به بیمه بیکاری معرفی شده‌اند و اقدامات بعدی نیز در خصوص آنها در حال انجام است.

کنتورسازی از برندهای مطرح کشور بوده که طی سال‌های اخیر به دلیل سوء مدیریت دچار تجمعات و اعتراضات کارگری شده و به معضل استان تبدیل گردیده است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

20 + 16 =