شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۳:۳۷
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۱

قدردانی از پیشکسوت تئاتر خراسان شمالی در جشنواره فجر

حسین فرخنده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ سار اظهار داشت: سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از ۱۱ بهمن آغاز شده که آیین پایانی آن ۲۰ بهمن ماه برگزار می شود. وی افزود: داورپناه، به عنوان نویسنده، بازیگر و کارگردان در تئاتر استان فعالیت داشته و دارد و تا کنون در […]



حسین فرخنده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ سار اظهار داشت: سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر از ۱۱ بهمن آغاز شده که آیین پایانی آن ۲۰ بهمن ماه برگزار می شود.

وی افزود: داورپناه، به عنوان نویسنده، بازیگر و کارگردان در تئاتر استان فعالیت داشته و دارد و تا کنون در جشنواره‌های مختلف استانی، منطقه‌ای و بین المللی نیز شرکت کرده است.

وی گفت: این هنرمند پیشکسوت همچنین در چند دوره جشنواره فجر در بخش مسابقه حضور داشته و موفق به دریافت جایزه نخست موسیقی از هجدهمین جشنواره فجر شده است.

جمشید داورپناه در ۵١ سال فعالیت هنری خود آثار فراوانی را به اجرا در آورده است که عمده هنرنمایی های وی به سال های بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی مربوط می‌شود.

امسال در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر فجر، از اختر تاجیک عکاس پیشکسوت حوزه تئاتر، همایون علی‌آبادی از منتقدان شناخته ‌شده عرصه تئاتر و بهرام ابراهیمی بازیگر پیشکسوت نیز به شکلی ویژه تقدیر به عمل خواهد آمد.

استان خراسان شمالی ۹ سالن سینمایی و ۱۲ سالن نمایشی دارد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یک × 3 =