دوشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۲:۴۳
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

سخنرانی ۲۰۰ نفر از برجستگان جهان اسلام از ۱۰ منطقه جغرافیایی جهان

حجت الاسلام حمید شهریاری روز یکشنبه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت هفته وحدت که در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، افزود:  امسال به دلیل مصیبت کرونا مشکلاتی برای گردهمایی حضوری کنفرانس وحدت اسلامی بوجود آمده و همه باید کمک کنیم تا این کنفرانس در فضای مجازی ظهور و نمو داشته باشد.وی افزود: […]



حجت الاسلام حمید شهریاری روز یکشنبه در نشست برنامه ریزی و هماهنگی بزرگداشت هفته وحدت که در دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، افزود:  امسال به دلیل مصیبت کرونا مشکلاتی برای گردهمایی حضوری کنفرانس وحدت اسلامی بوجود آمده و همه باید کمک کنیم تا این کنفرانس در فضای مجازی ظهور و نمو داشته باشد.
وی افزود: سخنرانی ۲۰۰ نفر از برجستگان جهان اسلام را در هشت تا ۱۰ منطقه جغرافیایی خواهیم داشت که این سخنرانی ها به زبانهای عربی و انگلیسی ترجمه خواهد شد.
شهریاری از ضرورت تولید محتوا در زمینه وحدت اسلامی سخن گفت و افزود: همکاری های جهان اسلام در مصائب و بلایا با رویکرد کرونا شعار سی و چهارمین کنفرانس وحدت اسلامی است.

شهریاری ادامه داد: فهرست موضوع های مقالات مورد نیاز در سایت کنفرانس وحدت اسلامی قرار گرفته که به نشانی http://iuc.taqrib.ir/fa قابل دسترسی همگان است.
وی افزود: کرونا جهان را در حوزه اعتقادات، رفتارهای اجتماعی، سیاسی و تقابل بین دنیای غرب و جهان اسلام چالش بوجود آورده است.
شهریاری اضافه کرد: سخنرانان ایرانی از مذاهب مختلف حضور خواهند داشت که مشخصات آنها در سایت کنفرانس وحدت اعلام خواهد شد.
وی بر تولید محتوا در حوزه وحدت تاکید کرد و گفت: تولیدهای قابل قبولی در حوزه اعتقادات و وحدت اسلامی وجود دارد ولی دیده شدن مهمتر از تولید است ولی سازمانها و نهادها توجه کمتری به آن دارند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

4 × 3 =