پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۱:۵۲
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۰۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

سطح هوشیاری و حال عمومی استاد حکیمی خوب است

مرتضی کیا از نزدیکان استاد محمدرضا حکیمی امروز سه‌شنبه (۸ تیر) در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار درباره وضعیت عمومی و حال استاد، اظهار داشت: استاد حکیمی دو هفته بعد از دریافت دوز دوم واکسن کرونا به دلیل کم شدن اشتها با ضعف شدید جسمانی مواجه شدند و با توجه به علائمی که […]



مرتضی کیا از نزدیکان استاد محمدرضا حکیمی امروز سه‌شنبه (۸ تیر) در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار درباره وضعیت عمومی و حال استاد، اظهار داشت: استاد حکیمی دو هفته بعد از دریافت دوز دوم واکسن کرونا به دلیل کم شدن اشتها با ضعف شدید جسمانی مواجه شدند و با توجه به علائمی که داشتند به تشخیص پزشکان در یکی از بیمارستان‌های تهران تحت مراقبت قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه صبح امروز با دکتر معالج‌شان صحبت کردم، توضیح داد: امروز نسبت به دو روز گذشته حال عمومی استاد خیلی بهتر است و پزشک معالج‌شان معتقد است چون هنوز برخی علائم را دارند باید تحت نظر باشند.

کیا افزود: سطح هوشیاری استاد کاملا خوب است و تقریبا تمام کارهای خودشان را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: در حال حاضر استاد علاوه بر دریافت سرم‌های تقویتی تحت نظر کامل هم هستند و تا ایده‌آل شدن شرایط جسمی و برطرف شدن برخی علائم باید تحت نظر باشند.

به گزارش فرهنگ سار، محمدرضا حکیمی، اندیشمند دینی و نویسنده در ۱۴ فروردین ۱۳۱۴ در مشهد متولد شد. وی در سال ۱۳۲۶ وارد حوزه علمیه خراسان شد و تا ۲۰ سال در این حوزه به تحصیل پرداخت.

محمدتقی ادیب نیشابوری، شیخ مجتبی قزوینی خراسانی، سیدمحمدهادی میلانی، احمد مدرس یزدی، اسماعیل نجومیان، حاج سیدابوالحسن حافظیان و حاجی‌خان مخیری از مهم‌ترین استادان حکیمی بوده‌اند.

از آثار محمدرضا حکیمی می‌توان به الحیاه، خورشید مغرب، عقل سرخ، عاشورا: مظلومیتی مضاعف، شیخ آقا بزرگ تهرانی، تفسیر آفتاب، فریاد روزها، سپیده باوران، گزارش (برگرفته از الحیاه) و … اشاره کرد. 

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

15 − چهار =