یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۴:۵۹
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹

ساختارشکنی و انکار انقلاب و نظام امر دیگری است

به گزارش فرهنگ سار، عطاالله مهاجرانی در رشته توئیت‌هایی در واکنش به اظهارات شیخ محمود امجد نوشت: در آستانه ماه رجب سال گذشته که باخبر شدم، آیت الله امجد به فرانسه می آیند. با ایشان صحبت کردم که یک دهه فرانسه بروم و هر روز با ایشان روزی ۴ تا ۵ ساعت رساله الولایه علامه طباطبایی را بخوانم […]



به گزارش فرهنگ سار، عطاالله مهاجرانی در رشته توئیت‌هایی در واکنش به اظهارات شیخ محمود امجد نوشت: در آستانه ماه رجب سال گذشته که باخبر شدم، آیت الله امجد به فرانسه می آیند. با ایشان صحبت کردم که یک دهه فرانسه بروم و هر روز با ایشان روزی ۴ تا ۵ ساعت رساله الولایه علامه طباطبایی را بخوانم و برای جوانان کتابی در شرح و تفسیر رساله بنویسم. ممکن نشد.

مهاجرانی در ادامه نوشته: پیشنهاد کردم ایشان در این فرصت ویژه روزگار کرونا، کتابی در تفسیر قرآن مجید و در تبیین “غرر آیات” بنویسند. به دوستان تهران هم گفتم منابع لازم را برای ایشان ارسال کنند. ممکن نشد. 

ناگاه ایشان با سخنانی بسیار تند و ساختارشکن همه ما را بهت زده کردند. آیت‌الله عظمی خامنه‌ای رمز اقتدار و عزت ملی و سربلندی ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران اند.

وی افزوده است: می توان خیرخواهانه از بسیاری از امور اجرائی و قضایی و مجلس و سپاه انتقاد کرد. اما ساختارشکنی و انکار انقلاب و نظام امر دیگری است. به تعبیر امیر مؤمنان: لقد صرت جسرًا لمن حارب الله و رسوله.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

بیست − 18 =