جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۱۱:۱۴
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰

رای اولیم، عاشق ایران

به گزارش فرهنگ سار رای اولی‌های آبادان با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای معتقدند با انتخاب اصلح و حرکت وی در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی آرزوهای آنها محقق خواهد شد. یکی جوان رای اولی در شعبه ۱۶ آبادان در کوی ذوالفقاری به خبرنگار فرهنگ سار گفت:رای ندادن ما به دشمنان کشور این فرصت را می‌دهد تا نه […]



به گزارش فرهنگ سار رای اولی‌های آبادان با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای معتقدند با انتخاب اصلح و حرکت وی در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی آرزوهای آنها محقق خواهد شد.

یکی جوان رای اولی در شعبه ۱۶ آبادان در کوی ذوالفقاری به خبرنگار فرهنگ سار گفت:رای ندادن ما به دشمنان کشور این فرصت را می‌دهد تا نه فقط به نظام جمهوری اسلامی ایران بلکه یکپارچگی سرزمینی را نیز مورد هدف قرار دهند.

میثم علوانی‌نسب ماندن در خانه و رای ندان را  همراهی با دشمن دانست و گفت: صندوق رای بهترین راه برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی است.

وی در حالی که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و شناسنامه خود را در دست داشت اظهار داشت:من رای می‌دهم چون سرنوشت ایران و ایرانی برای من مهم است چرا که مشکلات کشور فقط با حضور در پای صندوهای رای حل می شود.

یک رای اولی که به همراه خواهر دوقلوی خود در شعبه اخذ رای مستقر در مسجد پیروز آبادان حضور یافته بود نیز گفت:حضور در انتخابات تکلیف شرعی برای حمایت از نظام اسلامی و پاسداشت خون شهدا و بیعت با رهبری است.

نرگس موسوی اظهار داشت:حضور در انتخابات یعنی مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها ، تلاش برای تغییر وضعیت موجود به خصوص گرانی و البته ناامید کردن دشمنان داخلی و خارجی .

مرضیه موسوی نیز علت حضور در پای صندوق رای را عشق به ایران و رهبر فرزانه عنوان کرد و گفت: کوچکترین وظیفه اینجانب به عنوان رای اولی شرکت در انتخابات است.

به گفته معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان پنج هزار و ۵۰۰ رای اولی در شهرستان آبادان برای نخستین بار در این انتخابات شرکت می کنند.

حدود ۲۷۷ هزار نفر در شهرستان آبادان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند.

آرای مردم آبادان توسط ۴۱ شعبه در بخش اروندکنار و ۱۳۹ شعبه اخذ رای در شهرآبادان و بخش مرکزی جمع آوری می شود.

پنج هزار و ۱۰۰ نفر از عوامل اجرایی برگزاری انتخابات در آبادان را برعهده دارند ضمن اینکه امکانات پشتیبانی و لوازم بهداشتی برای شعب اخذ رای پیش بینی شده است.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت هفت صبح همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

همچنین سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (جمعه) بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود. در این دوره از انتخابات عبدالناصر همتی، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن رضایی میرقائد و آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان چهار رقیب حضور دارند و مورد قضاوت ۵۹ میلیون و ۳۱۰ هزار واجد شرایط حضور در انتخابات قرار می گیرند که از این تعداد یک میلیون و ۳۹۲ هزار و ۱۴۸ رای اولی هستند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

20 + 20 =