شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۱:۵۰
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

بولتن «سینمای جهان زیر سایه کرونا» منتشر شد

به گزارش گروه فرهنگی فرهنگ سار، خلاصه‌ای از پوشش خبری تاثیر کرونا بر گیشه‌های جهان و صنعت سینماداری در سال ۲۰۲۰ میلادی در بولتنی با عنوان «سینمای جهان زیر سایه کرونا» منتشر شد. خبرگزاری جمهوری اسلامی(فرهنگ سار) از زمان آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در جهان، خبررسانی درباره تاثیرات این ویروس را بر بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی […]



به گزارش گروه فرهنگی فرهنگ سار، خلاصه‌ای از پوشش خبری تاثیر کرونا بر گیشه‌های جهان و صنعت سینماداری در سال ۲۰۲۰ میلادی در بولتنی با عنوان «سینمای جهان زیر سایه کرونا» منتشر شد.

خبرگزاری جمهوری اسلامی(فرهنگ سار) از زمان آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در جهان، خبررسانی درباره تاثیرات این ویروس را بر بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایران و جهان، در اولویت کاری خود قرار داده است. گروه «فرهنگی» این رسانه نیز به نوبه خود مهمترین تحولات و رویدادهای صنعت سینمای جهان در یک سال گذشته را پوشش داد. در بولتن حاضر، تولیدات خبری گروه فرهنگی فرهنگ سار با موضوع سینمای جهان زیر سایه کرونا، در چند محور لغو یا برگزاری برخط رویدادهای سینمایی سال ۲۰۲۰، تاثیر کرونا بر اکران فیلم‌های مطرح جهان و خسارات و آسیب‌های شیوع این ویروس بر گیشه جهانی، فهرست شده‌ است.

بولتن سینمای جهان زیر سایه کرونا را اینجا بخوانید.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × سه =