یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۹:۲۹
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

«متری شیش‌ونیم»، بهترین فیلم جشنواره فیلم‌های پلیسی فرانسه شد

به گزارش گروه فرهنگی فرهنگ سار از روابط عمومی پروژه، سی و ششمین دوره جشنواره‌ فیلم های تریلر و پلیسی «ریم پولار» از ۲۶ تا ۳۰ می (۵ تا ۹ خرداد) در شهر بون فرانسه برگزار شد. در اختتامیه این رویداد فیلم متری شیش‌ونیم به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی موفق به کسب جایزه بزرگ بهترین فیلم و جایزه منتقدان […]



به گزارش گروه فرهنگی فرهنگ سار از روابط عمومی پروژه، سی و ششمین دوره جشنواره‌ فیلم های تریلر و پلیسی «ریم پولار» از ۲۶ تا ۳۰ می (۵ تا ۹ خرداد) در شهر بون فرانسه برگزار شد.

در اختتامیه این رویداد فیلم متری شیش‌ونیم به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی موفق به کسب جایزه بزرگ بهترین فیلم و جایزه منتقدان در این رویداد سینمایی شد و فیلم  کشتارگاه ساخته عباس امینی دیگر نماینده سینمای ایران هم جایزه هیات داوران را به خود اختصاص داد.

فیلم متری شیش‌ونیم تاکنون چند جایزه بین‌المللی از جمله جایزه بهترین کارگردانی و بازیگری (نوید محمدزاده) از جشنواره فیلم توکیو و تقدیر ویژه بهترین فیلم بین‌المللی ازجشنواره فیلم زوریخ را کسب کرده است. 

کشتارگاه با بازی مانی حقیقی، حسن پورشیرازی، امیرحسین فتحی و باران کوثری به عنوان چهارمین فیلم امینی در جشنواره فجر سال قبل رونمایی شد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × یک =