دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۴:۲۴
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹

بیش از پنج هزار متر مربع بنای فرهنگی و هنری در بروجرد وجود دارد

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار احمد گودرزیان عصر چهارشنبه در آیین افتتاحیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که در سینما فلسطین بروجرد برگزار شد، افزود: اکران فیلم های سی نهمین جشنواره فیلم فجر یک رویداد بزرگ در بروجرد است که علاقمندان به فیلم و سینما می توانند از این رویداد مهم فرهنگی استفاده کنند.وی اظهار […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار احمد گودرزیان عصر چهارشنبه در آیین افتتاحیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر که در سینما فلسطین بروجرد برگزار شد، افزود: اکران فیلم های سی نهمین جشنواره فیلم فجر یک رویداد بزرگ در بروجرد است که علاقمندان به فیلم و سینما می توانند از این رویداد مهم فرهنگی استفاده کنند.
وی اظهار داشت: بروجرد ظرفیت های خوبی در عرصه هنر دارد، قبل از انقلاب فقط یک کتابخانه در بروجرد بوده و امروز به برکت خون شهیدان و انقلاب اسلامی ۱۳ کتابحانه با ۲۲۰ هزار جلد کتاب در بروجرد وجود دارد.
گودرزیان بیان کرد: قبل از انقلاب رادیو نداشتیم ولی در ۲۲ بهمن سال ۸۲ رادیو بروجرد افتتاح شد و مردم از برنامه های  رادیو محلی بروجرد استفاده می کنند.
سرپرست فرمانداری بروجرد اضافه کرد: قبل از انقلاب چهار باب چاپخانه در شهرستان وجود داشت و امروز ۲۵ واحد چاپی در شهرستان فعال است.
وی ادامه داد: قبل از انقلاب یک نشریه در شهرستان بروجرد فعالیت داشت و امروز بیش از ۱۲ نشریه فعال داریم.
سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: چهار هزار و ۶۰۰ نفر هنر جو در مراکز فرهنگی و هنری مشغول فعالیت هستند. 
به گزارش خبرنگار فرهنگ سار سی نهمین جشنواره فیلم فجر با اکران ۱۶ فیلم جشنواره در سینما فلسطین بروجرد آغاز شد.
در حاشیه برگزاری افتتاحیه سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از تندیس هنرمند سینما و تئاتر کشور مصطفی عبدالهی در میدان تختی بروجرد با حضور مسئولان و خانواده این هنرمند رونمایی شد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

20 − سیزده =