یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۲:۵۳
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

آغاز پخش برنامه‌های نامزدها از شبکه‌های استانی تلویزیون

به گزارش گروه فرهنگی فرهنگ سار از روابط عمومی صداوسیما، این برنامه‌ها شامل گفت‌وگوی اختصاصی با هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری است که از ۳۰ مرکز استانی و سه شبکه محلی آبادان، کیش و مهاباد پخش می‌شود.قرعه‌کشی پخش این برنامه‌ها در ستاد انتخابات معاونت امور استان‌ها با حضور نمایندگان نامزدها انجام و جدول برنامه‌های انتخاباتی هفت نامزد […]



به گزارش گروه فرهنگی فرهنگ سار از روابط عمومی صداوسیما، این برنامه‌ها شامل گفت‌وگوی اختصاصی با هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری است که از ۳۰ مرکز استانی و سه شبکه محلی آبادان، کیش و مهاباد پخش می‌شود.
قرعه‌کشی پخش این برنامه‌ها در ستاد انتخابات معاونت امور استان‌ها با حضور نمایندگان نامزدها انجام و جدول برنامه‌های انتخاباتی هفت نامزد ریاست جمهوری در سیمای مراکز اعلام شد. به این ترتیب هر یک از نامزدها ۳۰ برنامه برای ۳۰ استان کشور (جدای استان تهران) خواهند داشت که شامل ۱۵ ساعت گفت‌وگو با هر یک از نامزدهاست و مجموع زمان آن به ۶۵۰۰ دقیقه می‌رسد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری ایران ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین مجلس شورای اسلامی (برای ۱۱ حوزه انتخابیه؛ آستانه اشرفیه، تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس، تفرش، بهار و کبودرآهنگ، گچساران و میانه و برای شش کرسی مجلس شورای اسلامی) و دومین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری (برای ۴ حوزه انتخابیه؛ تهران، خراسان رضوی، قم و مازندران) برگزار خواهد شد.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رییسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلی‌زاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری هستند.

آغاز پخش برنامه‌های نامزدها از شبکه‌های استانی تلویزیون

آغاز پخش برنامه‌های نامزدها از شبکه‌های استانی تلویزیون

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دو × 2 =