دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۰۵:۵۵
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۰۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶

«سرزده» میهمان تلویزیون می‌شود

سریال «سرزده» کاری از مرکز خراسان رضوی است که هم زمان با آغاز دهه دوم محرم، در ۹ قسمت ۴۵ دقیقه ای پس از بخش خبری ساعت ۲۱ روی آنتن می رود. داستان این سریال درباره دو دوست صمیمی‌ به نام های اصلان و رضا است که بعد از سال ها، در اتفاقی با یکدیگر […]



سریال «سرزده» کاری از مرکز خراسان رضوی است که هم زمان با آغاز دهه دوم محرم، در ۹ قسمت ۴۵ دقیقه ای پس از بخش خبری ساعت ۲۱ روی آنتن می رود.

داستان این سریال درباره دو دوست صمیمی‌ به نام های اصلان و رضا است که بعد از سال ها، در اتفاقی با یکدیگر روبه رو می‌ شوند، یکی پلیس و دیگری خلافکار شده است. علی انصاریان نقش رضا و بهرنگ علوی کاراکتر اصلان را بازی می‌ کند.

این مینی سریال روایتی ملودرام و پلیسی دارد و بازیگرانی همچون نسیم ادبی، رویا میرعلمی، مریم مومن، رحیم نوروزی، کیمیا خلج، رامبد شکرآبی، امیربهادر اورعی و کوروش رحمانی در آن ایفای نقش کرده اند.

علیرضا ابوترابی مشاور کارگردان و ناظر کیفی «سرزده» ، مهدی چراغی مجری طرح، احمد گودرزی مدیر فیلمبرداری، شهرزاد عقیقی طراح گریم، منیره ملکی طراح لباس، نوید توحیدی تدوینگر، احمدرضا آخوندزاده طراح صحنه، امیر عاشق‌حسینی صدابردار، سعید غلامی دستیار کارگردان و برنامه‌ ریز آن سیامک دورانی است.

براساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی صدا و سیما، مجموعه تلویزیونی «سرزده» به تهیه کنندگی بهادر اسدی تولید شده و به قلم زامیاد سعدوندیان به نگارش درآمده است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

1 × 2 =