جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۵۶:۵۴
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

۶۰ گلستانی برای عضویت در شرکت‌ سرمایه‌گذاری سهام عدالت ثبت نام کردند

داود طبرسا روز دوشنبه به خبرنگار فرهنگ سار اظهار داشت: نام نویسی از اشخاص حقوقی برای شرکت در این انتخابات از امروز آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد. وی بیان کرد: انتخابات مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت از نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه اول خرداد امسال به صورت الکترونیکی […]



داود طبرسا روز دوشنبه به خبرنگار فرهنگ سار اظهار داشت: نام نویسی از اشخاص حقوقی برای شرکت در این انتخابات از امروز آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

وی بیان کرد: انتخابات مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت از نیمه دوم اردیبهشت تا نیمه اول خرداد امسال به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان افزود: سهامدارانی که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود برگزیدند می توانند برای حفظ حقوق خود و بهره‌مندی از مزایای این سهام در انتخابات کنند.

وی تکمیل اطلاعات سهامداران در سامانه سجام و احراز هویت را برای شرکت در انتخابات ضروری دانست و گفت: سهامداران می توانند ثبت نام در سجام را به صورت الکترونیکی انجام دهند.

طبرسا ادامه داد: از مجموع جمعیت یک میلیون و ۹۰۰ هزار نفری گلستان، یک میلیون و ۳۸۴ هزار و ۲۸۱ نفر دارای سهام عدالت هستند که بیش از ۷۰ درصد آنان معادل ۶۴۷ هزار و ۴۹۱ نفر روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کردند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دوازده + یازده =