یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۴:۱۹
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

۱۶ فیلم جشنواره فجر در خراسان جنوبی اکران می‌شود

ناصر نبی‌زاده روز دوشنبه از آغاز سی و نهمین جشنواره فیلم‌ فجر در خراسان جنوبی از ۱۵ بهمن ماه در سینما فردوسی بیرجند و سینما پارک قاین خبر داد. وی به رسانه‌ها اعلام کرد: همزمان با سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در تهران، هفتمین جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی و اولین دوره این جشنواره در […]



ناصر نبی‌زاده روز دوشنبه از آغاز سی و نهمین جشنواره فیلم‌ فجر در خراسان جنوبی از ۱۵ بهمن ماه در سینما فردوسی بیرجند و سینما پارک قاین خبر داد.

وی به رسانه‌ها اعلام کرد: همزمان با سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در تهران، هفتمین جشنواره فیلم فجر در خراسان جنوبی و اولین دوره این جشنواره در شهر قاین (مرکز شهرستان قاینات) از چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: با هدف سهولت علاقه‌مندان و جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق بلیط‌های کاغذی، شهروندان می‌توانند بلیت‌های جشنواره را از طریق درگاه‌های cinemaTicket.org و irantic.com «سمفا» خریداری کنند.

وی با بیان اینکه هر فرد با یک کد ملی می‌تواند چهار بلیت را تهیه کند گفت: امکان خرید بلیت‌ها یک روز قبل از اکران فیلم فراهم شده است.

نبی‌زاده با تاکید بر اینکه پس از اتمام هر سانس، ضدعفونی کامل سالن‌ها انجام می‌شود افزود: ورودی سالن‌ها نیز افراد تب‌سنجی خواهند شد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هجده − ده =