یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۷:۲۳
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳

مهلت شرکت در بخش‌های رقابتی ملی جشنواره «سینماحقیقت» تمدید شد

به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، با توجه به پاندمی ویروس کرونا، دشواری تولید فیلم مستند در کشور و درخواست جمعی از مستندسازان، مهلت ثبت‌نام در بخش‌های رقابتی ملی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» یک هفته تمدید شد. تهیه‌کنندگان و فیلمسازان متقاضی حضور در بخش‌های رقابتی ملی جشنواره حداکثر تا روز ۱۲ مهرماه ۹۹ فرصت دارند […]



به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، با توجه به پاندمی ویروس کرونا، دشواری تولید فیلم مستند در کشور و درخواست جمعی از مستندسازان، مهلت ثبت‌نام در بخش‌های رقابتی ملی چهاردهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» یک هفته تمدید شد.

تهیه‌کنندگان و فیلمسازان متقاضی حضور در بخش‌های رقابتی ملی جشنواره حداکثر تا روز ۱۲ مهرماه ۹۹ فرصت دارند فرم شرکت در چهاردهمین دوره‌ «سینماحقیقت» را روی پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره و یا وب‌سایت مرکز گسترش به صورت آنلاین تکمیل کرده و تا ۱۵ مهر، نسخه نهایی فیلم خود را از طریق ارائه‌ لینک یا به شکل فیزیکی به دبیرخانه «سینماحقیقت» ارائه کنند.

«مسابقه ملی»، «جایزه شهید آوینی»، «بخش ویژه کرونا» و «فیلم‌های مستند کارآفرینی»، بخش‌های رقابتی ملی این دوره‌ جشنواره «سینماحقیقت» هستند.

مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی سازمان امور سینمایی کشور، چهاردهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» را به دبیری محمد حمیدی مقدم، در آذرمـاه ۱۳۹۹ و با توجه به شیوع جهانی بیماری کووید ۱۹ به صورت مجازی و نمایش برخط (آنلاین) برگزار خواهد کرد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × 4 =