یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۷:۱۹
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

هفتمین روز درگذشت داریوش غفاری، پنجشنبه در بهشت‌زهرا(س) برگزار می‌شود 

به گزارش خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، مراسم هفتمین روز درگذشت داریوش غفاری فردا پنجشنبه ۲۴ تیرماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ صبح در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد. مرحوم داریوش غفاری از خبرنگاران، دبیران و مدیران باسابقه سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(فرهنگ سار) و از فعالان رسانه‌ای کشور، پنجشنبه گذشته پس از […]



به گزارش خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، مراسم هفتمین روز درگذشت داریوش غفاری فردا پنجشنبه ۲۴ تیرماه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱ صبح در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) برگزار خواهد شد.

مرحوم داریوش غفاری از خبرنگاران، دبیران و مدیران باسابقه سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(فرهنگ سار) و از فعالان رسانه‌ای کشور، پنجشنبه گذشته پس از تحمل یک دوره بیماری در تهران درگذشت.

او که از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بود و نزدیک به سه دهه در حوزه‌های مختلف خبری از جمله خبرنگار حوزه مجلس و دولت، دبیر گروه سیاسی، رییس دفتر فرهنگ سار در کوالالامپور (مالزی) و ریاست مراکز فرهنگ سار در استان‌های قم و البرز و دفتر نوشهر در غرب مازندران فعالیت می‌کرد.

این خبرنگار فقید با وجود ابتلا به یک بیماری سخت از سال گذشته، تا آخرین روزها به صورت جدی و متعهدانه به فعالیت حرفه ای خویش ادامه می داد.

غفاری که متولد آذرماه ۱۳۵۰ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بود، پیش از آنکه ۵۰ سالگی اش را در میان خانواده و همکارانش جشن بگیرد، در بیمارستان شریعتی تهران دعوت حق را لبیک گفت و روحش از این دنیای فانی پر کشید.

پیکر مرحوم غفاری، خبرنگار، دبیر و مدیر ایثارگر و متعهد خبرگزاری جمهوری اسلامی که تا آخرین روزهای عمر خویش با وجود بیماری سرطان به فعالیت خبری ادامه داد، روز جمعه گذشته با حضور خانواده، همکاران و مدیرعامل فرهنگ سار در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) تشییع و به خاک سپرده شد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نه + نوزده =