جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۲:۴۰
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۷:۱۰

معاون سازمان تبلیغات اسلامی : روز قدس روز اسلام است

به گزارش روز جمعه فرهنگ سار از سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی ضمن فراخوان مبلغان و مداحان سراسر کشور برای تبیین جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: امروز بنیادهای حکومت غاصب اسرائیل از هر زمان دیگر سست‌تر شده و به تعبیر سید مقاومت سیدحسن نصرالله، فتح قدس از هر زمان نزدیک‌تر و شعار «القدس اقرب»، شعاری […]



به گزارش روز جمعه فرهنگ سار از سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی ضمن فراخوان مبلغان و مداحان سراسر کشور برای تبیین جنایات رژیم صهیونیستی، افزود: امروز بنیادهای حکومت غاصب اسرائیل از هر زمان دیگر سست‌تر شده و به تعبیر سید مقاومت سیدحسن نصرالله، فتح قدس از هر زمان نزدیک‌تر و شعار «القدس اقرب»، شعاری واقع‌بینانه است.

معاون راهبری استان‌ها و ارتباطات سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برنامه صهیونیست ها برای فرار از سرزمین‌های اشغالی و تشکیل حکومت در پاتاگونیا گفت: قرائن قطعی در فروپاشی سلطه رژیم صهیونیستی و خروج این رژیم از سرزمین فلسطین قبل از پایان موعد ۲۵ ساله و زمان تعیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، به چشم می‌خورد.

به گزارش فرهنگ سار، جمعه‌ آخر ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس از طرف امام خمینی(ره) از سال‌ها پیش شناخته و مطرح شد. در دنیای اسلام و در میان ملت‌ها نیز این روز، مهم و حساس به شمار می رود. در واقع این روز بهانه‌ و فرصتی است، برای روح‌های علاقه مند به مسأله‌ فلسطین و دل‌های پرشور جوانان و قشرهایی از ملت‌های مسلمان که در چنین روزی از مردم مظلوم فلسطین حمایت و دفاع کنند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سه × 3 =