جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۷:۴۹:۳۶
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۰۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰

معاون رییس جمهوری: ۷۰ هزار قطعه زمین برای ایثارگران کشور تملک شد

سعید اوحدی روز سه‌شنبه در بازدید از هتل در حال ساخت امام رضا (ع) در مشهد افزود: این قطعات زمین به همراه تسهیلات ساخت در اختیار ایثارگران قرار می گیرد که از این تعداد امروز واگذاری ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین در مشهد و دیگر شهرستانهای خراسان رضوی آغاز شد. وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات […]



سعید اوحدی روز سه‌شنبه در بازدید از هتل در حال ساخت امام رضا (ع) در مشهد افزود: این قطعات زمین به همراه تسهیلات ساخت در اختیار ایثارگران قرار می گیرد که از این تعداد امروز واگذاری ۲ هزار و ۵۰۰ قطعه زمین در مشهد و دیگر شهرستانهای خراسان رضوی آغاز شد.

وی ادامه داد: پرداخت تسهیلات مسکن توسط دولت به ایثارگران با همکاری سازمان برنامه و بودجه در سال جاری ۱۸۰ درصد افزایش داشته است.

معاون رییس جمهوری گفت: با افزایش این تسهیلات روند ساخت مسکن توسط ایثارگران آسان‌تر خواهد شد و به همین دلیل سال ۱۴۰۰  را به عنوان سال نهضت ساخت مسکن جامعه ایثارگری نامگذاری کردیم.

خودرو برای جانبازان واجد شرایط تامین می شود

وی افزود: دیروز نیز تفاهمنامه تامین وسیله نقلیه برای جانبازان دارای مشکل حرکتی با وزارت صنعت، معدن و تجارت به امضا رسید.

اوحدی ادامه داد: مقرر شد با همکاری خودروسازان و بانک مرکزی تسهیلات لازم برای خودرو جانبازان واجد شرایط تامین شود.

وی گفت: بعد از ۱۰ سال طی توافق با سازمان برنامه و بودجه احکام تبصره یک قانون “حالت اشتغال” اصلاح شده و با توافق نیروهای مسلح مقرر شده است معوقات ماده ۳۸ این قشر حداکثر تا مرداد ماه پرداخت شود.

معاون رییس جمهوری افزود: ریل گذاری مناسبی انجام شده تا معوقات ایثارگران پرداخت و بنیاد شهید بدون بدهی به دولت بعدی تحویل داده شود.

هتل امام رضا (ع) در مشهد در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع با ۴۰ هزار مترمربع زیربنا و ۱۶۸ اتاق در مراحل پایانی ساخت و تجهیز قرار دارد.

ساخت این هتل با عنوان هتل پنج ستاره توسط سازمان اقتصادی کوثر وابسته به بنیاد شهید و امورایثارگران انجام می شود.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پانزده + 1 =