شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۵:۳۱:۵۲
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

مرگ گاهی ریحان می‌چیند

گویا سرشت این شغل با غافلگیری و فداکاری همراه است. آنها که می‌­رفتند تا با مخابره گزارشی از احیای دریاچه ارومیه، احیاگر امید و نشاط و سرزندگی در جامعه باشند، خود داغی شدند بر دل خانواده ها و جامعه رسانه‌­ای کشور. شاید، تقدیر این بود که مهشاد کریمی با ریحانه یاسینی از ایسنا و فرهنگ […]



گویا سرشت این شغل با غافلگیری و فداکاری همراه است. آنها که می‌­رفتند تا با مخابره گزارشی از احیای دریاچه ارومیه، احیاگر امید و نشاط و سرزندگی در جامعه باشند، خود داغی شدند بر دل خانواده ها و جامعه رسانه‌­ای کشور. شاید، تقدیر این بود که مهشاد کریمی با ریحانه یاسینی از ایسنا و فرهنگ سار همسفر ابدیت باشند اما هر دو داغ سنگینی بر دلمان نهادند.

اگرچه این مصیبت، فراموش شدنی نیست اما اعتراف باید کرد که همراهی و همدلی اقشار مختلف مردم، مسئولان، روزنامه نگاران و اصحاب رسانه، تسلای دل ما و خانواده‌­های «ریحانه سادات» و «مهشاد» در این سانحه جانگداز بود.

ما در برابر این بزرگ منشی، ابراز احساسات صمیمانه و همدردی و همراهی شما عزیزان، سر تعظیم فرود می­آوریم و با شایسته‌ترین و عالی‌ترین واژگان لطف، مهربانی و معرفت همگی را می­ستاییم؛ عزیزانی که در این روزهای سخت و جانکاه و لحظه­‌های تلخ و دشوار با پیام­‌های دلگرم­کننده خویش، تسلی‌بخش بازماندگان و همچنین، همکاران ما بودید و با انتشار مطلب، حضور در مراسم، ارسال پیام و طرق گوناگون، یاد و خاطره ریحانه سادات یاسینی را گرامی داشتید و برای شادی روح خبرنگار فقید فرهنگ سار، آرزوی رحمت و مغفرت کردید.

بدینوسیله از عنایت و حُسن توجه تمامی سروران عزیز، به ویژه ریاست محترم جمهوری، روسای محترم قوای مقننه و قضاییه، ائمه محترم جمعه، معاون اول محترم رییس جمهوری، رییس محترم دفتر رییس جمهوری، سخنگوی محترم دولت، معاونان محترم رییس جمهوری، وزرای محترم، نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، استانداران و فرمانداران محترم، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سخنگوی محترم وزارت امور خارجه، اعضای شورای شهر و شهرداری تهران، دفتر سازمان ملل در تهران، نماینده محترم جنبش حماس در تهران، معاون ارتباطات و اطلاع­رسانی دفتر رئیس جمهوری، تشکل‌های مختلف صنفی، فرهنگی و ورزشی، مدیران مسئول رسانه­ها، اهالی سینما، تلویزیون، و تمامی همکاران عزیز و جامعه فرهیخته فرهنگ، هنر و رسانه کشور که با ابراز همدردی و ارسال پیام تسلیت این عزیز سفرکرده ما را سرشار از لطف و محبت خویش کردند، از صمیم قلب تقدیر و تشکر می­نمایم و برای همگان از خداوند رحمان، سلامتی، طول عمر و عاقبت به‌خیری در سایه توجهات امام عصر(عج) مسئلت دارم.

با احترام و اندوه

مرگ گاهی ریحان می‌چیند

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

19 − چهارده =