شنبه, ۵ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۲۴:۱۷
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹

سالن دومی که شور و حال رسانه‌ای ندارد

به گزارش خبرنگار فرهنگ سار سالن پردیس ملت امسال که به گروهی از منتقدان و صاحبان آثار اختصاص یافته، شور و حال سال‌های گذشته را ندارد. فیلم‌ها در چهار سالن این سینمای ۱۰ سالنه اکران می‌شوند که تازه همین چهار سالن هم به ندرت پُر می‌شوند. اصلی‌ترین مشکل امسال سردی هوای سالن‌هاست که تماشای فیلم […]



به گزارش خبرنگار فرهنگ سار سالن پردیس ملت امسال که به گروهی از منتقدان و صاحبان آثار اختصاص یافته، شور و حال سال‌های گذشته را ندارد. فیلم‌ها در چهار سالن این سینمای ۱۰ سالنه اکران می‌شوند که تازه همین چهار سالن هم به ندرت پُر می‌شوند. اصلی‌ترین مشکل امسال سردی هوای سالن‌هاست که تماشای فیلم را برای منتقدان و صاحبان آثار مشکل می‌کند.

مسئول دبیرخانه جشنواره سی‌ونهم فیلم فجر روز گذشته در گفتگو با خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، درباره مشکل سرمای هوا گفت: در این رابطه با مدیر سینما صحبت کردم. ایشان گفتند که سیستم گرمایشی سالن‌ها مشکلی ندارد و محیط سالن به دلیل این‌که سینما چند ماهی تعطیل بوده سرد است.

یکی دیگر از مشکلات اهالی پردیس تعطیل بودن طبقه فودکورت است که باعث می‌شود حضار علاوه بر سرما، گرسنگی را هم تحمل کنند. به گفته سیمون سیمونیان این مساله هم ناشی از شرایط کرونا و تعطیل‌شدن سینماست. البته روز گذشته یکی از واحدهای این طبقه فعالیتش را آغاز کرد و با چای ۱۲ هزار تومانی و کیک‌های بیست و چند هزار تومانی پذیرای مهمانان شد.

مسئول دبیرخانه جشنواره سی‌ونهم فیلم فجر درباره حضور صاحبان آثار در این سالن گفت: ما برای بازیگران و دیگر عوامل فیلم‌ها کارت صادر کرده‌ایم؛ اما آنها خودشان به خاطر شرایط کرونایی، فیلم دیدن را تعطیل کرده‌اند. بازیگران صرفا برای تماشای فیلم خودشان به سالن همایش‌های برج میلاد می‌روند.

سال گذشته تصویربرداران به مصاحبه با منتقدان می‌پرداختند. اما امسال هیچ دوربینی راهی پردیس ملت نشده است. شاید به این خاطر که به جز چند تهیه‌کننده شخصیت مشهوری در سالن دیده نمی‌شود. مشهورترین فردی که به این سالن رفت و آمد دارد، مسعود فراستی است که برخی فیلم‌ها را در پردیس ملت می‌بیند. نکته جالب این‌که جدول میز نقد برنامه هفت با سالن رسانه‌ها هماهنگی ندارد و هر شب فیلم‌هایی نقد می‌شود که در سالن‌های دیگر اکران شده‌اند. شب اول در هنگام نقد فیلم رمانتیسم عماد و طوبا، مسعود فراستی اعتراف کرد که فیلم را ندیده است.

جدول نمایش سالن پردیس ملت، مشابه سالن همایش‌های برج میلاد است. تنها تفاوتش در شروع زمان نمایش فیلم‌هاست که فیلم اول و دوم در پردیس ملت با یک ساعت تاخیر نسبت به سالن دیگر آغاز می‌شود.

فیلم‌های بخش سودای سیمرغ جشنواره فجر سی و نهم در دو سانس ۱۴ و ۱۷ برای اهالی رسانه و عوامل فیلم‌های جدول اکران در برج میلاد و در دو سانس ۱۵ و ۱۷:۳۰ برای اهالی رسانه، جمعی از صاحبان آثار و منتقدان سینمایی در پردیس سینمایی ملت به نمایش در می‌آید.

اکران فیلم‌ها از روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه آغاز شده و تا یکشنبه ۱۹ بهمن ماه ادامه دارد.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یک + 15 =