یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰:۳۶
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

مدیر عامل فرهنگ سار درگذشت «داریوش غفاری» را تسلیت گفت

 محمدرضا نوروزپور در این پیام که امروز پنجشنبه منتشر شد، افزود: خبر درگذشت همکار تلاشگر، متعهد و ارجمندمان جناب آقای «داریوش غفاری» موجب تألم و تأثر فراوان اینجانب و همکاران شد. وی افزود: مرحوم غفاری از جمله خبرنگاران، دبیران و  مدیران ایثارگر و متعهد فرهنگ سار بود که تا آخرین روزهای عمر خویش و با […]



 محمدرضا نوروزپور در این پیام که امروز پنجشنبه منتشر شد، افزود: خبر درگذشت همکار تلاشگر، متعهد و ارجمندمان جناب آقای «داریوش غفاری» موجب تألم و تأثر فراوان اینجانب و همکاران شد.

وی افزود: مرحوم غفاری از جمله خبرنگاران، دبیران و  مدیران ایثارگر و متعهد فرهنگ سار بود که تا آخرین روزهای عمر خویش و با وجود بیماری سخت سرطان به فعالیت خبری ادامه داد.  

وی تاکید کرد: بی شک از دست دادن این خبرنگار توانمند خسران بزرگی برای خبرگزاری فرهنگ سار است.  

نوروزپور، این مصیبت را به خانواده داغدار داریوش غفاری، به خصوص همسر و فرزندان ایشان و همه همکاران سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب عفو و مغفرت و برای بازماندگان، صبر و سلامتی مسالت کرده است.

 داریوش غفاری از خبرنگاران و دبیران با سابقه و متعهد سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی(فرهنگ سار) و از فعالان رسانه‌ای کشور، صبح امروز پنجشنبه پس از تحمل یک دوره بیماری در تهران درگذشت.

او نزدیک به سه دهه در حوزه های مختلف خبری از جمله خبرنگار حوزه مجلس و دولت، دبیر گروه سیاسی، رییس دفتر فرهنگ سار در کوالالامپور (مالزی) و ریاست مراکز فرهنگ سار در استان‌های قم و البرز و دفتر نوشهر در غرب مازندران فعالیت کرده بود.

او همچنین از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس بود.

غفاری متولد آذرماه ۱۳۵۰ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بود، اما پیش از آنکه ۵۰ سالگی اش را در میان خانواده و دوستانش جشن بگیرد، در بیمارستان شریعتی تهران دعوت حق را لبیک گفت و روحش از این دنیای فانی پر کشید.

 پیکر مرحوم غفاری  ساعت ۱۰ صبح فردا جمعه- ۱۸ تیرماه – در قطعه نام آوران بهشت زهرا تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

سیزده + سه =