جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۹:۳۷
دسته بندی: تحلیل
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۵:۴۵

عملیات مشترک در توئیتر

این توئیت نشان داد که شوی رسانه‌ای بدون اجازه از پدرخوانده صورت نگرفته است و بدون شک شبکه رسانه‌ای صهیونیستی و دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکایی در این فضا به شدت فعال‌اند.



این توئیت نشان داد که شوی رسانه‌ای بدون اجازه از پدرخوانده صورت نگرفته است و بدون شک شبکه رسانه‌ای صهیونیستی و دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکایی در این فضا به شدت فعال‌اند.

#اعدام_نکنید، به سوژه رسانه‌ای این روزهای بخشی از شبکه‌های اجتماعی بدل شده است. ماجرا از آنجایی آغاز شد که چند روز پیش حکم اعدام سه نفر از اغتشاشگران و حمله کنندگان به اموال عمومی در آشوب آیان ۱۳۹۸ توسط دستگاه قضایی اعلام گردد. انتشار این خبر بلافاصله با عملیات گسترده هجمه به دستگاه قضایی و نظام اسلامی همراه بود. میدان دار این فشار به دستگاه قضایی اصلاح طلبان و دوستان ضدانقلاب شان در خارج از کشور بودند که در پیوندی آشکار، خط تهاجم را آغاز کردند و با کمک همه توان فنی و لجستیکی بیگانگان و استفاده از ربات‌هایی که در فضای توئیتر فعالند، هشتک #اعدام_نکنید را به بالاترین کلید واژه مورد حمایت کاربران فیک توئیتر بدل ساختند.
ساده لوحانی زیادی نیز به این میدان وارد شدند و بدون آنکه از ابعاد مساله آگاه باشند، دنبال رو مدافعان حقوق بشر گردیدند که تا دیروز خواستار اعدام پدر رومینا بودند! گول خورده‌هایی که به ظاهر جان مردم برایشان اهمیت دارد، اما نمی‌دانند که در زمین مافیایی بازی می‌کنند که نه تنها جان انسان‌ها برایشان اهمیتی ندارد که خود تروریست پرور و حامیان اصلی تروریست به حساب می‌آیند!
مساله بر سر دفاع یا مخالفت یا حکم اعدام نیست، که آن موضوع دیگری است که مبتنی بر مستندات پرونده و بررسی دلایل قاضی باید بررسی شود، ضمن آنکه امکان دادرسی مجدد همچنان باقی است و هنوز حکم نهایی صادر نشده است. مساله بر سر آمادگی پشت پرده جریان سیاسی است که در پیوند با بیگانگان اماده همه به افکار عمومی و جمهوری اسلامی است و در آخرین گام این چنین عملیاتی را طراحی و کلید زده است.
بازی جدید مافیای سیاست در ترند کردن هشت #اعدام_نکنید، ابعاد پشت پرده خود را خیلی زود نشان داده است. روز گذشته ترامپ نیز به این کمپین پیوست و در توئیتی به زبان انگلیسی و فارسی نوشت: «سه نفر در ایران برای شرکت کردن در تظاهرات محکوم به مرگ شده‌اند. اعدام آنها در هر لحظه قابل انتظار است. اعدام این سه نفر پیامی اسفناک به دنیا می‌فرستد و نباید انجام شود. #اعدام_نکنید»
این توئیت نشان داد که شوی رسانه‌ای بدون اجازه از پدرخوانده صورت نگرفته است و بدون شک شبکه رسانه‌ای صهیونیستی و دستگاه‌های جاسوسی و اطلاعاتی آمریکایی در این فضا به شدت فعال‌اند. جالب آن است که مطابق با قوانین آمریکا، همچنان روش‌های مختلفی برای اعدام مجرمین در وجود دارد که سالانه دهها نفر در این کشور کشته می‌شوند.
آشکار شدن پشت پرده ماجرا، البته موجب عصبانیت فعالین سیاسی داخلی حامی هشت #اعدام_نکنید شده است، چرا که معلوم است که به شدت موجب رسوایی این موج‌سازی جدید و دست‌اندرکاران آن در افکار عمومی خواهد شد. در همین شرایط شاهد واکنش‌هایی به ترامپ بودیم. به عنوان نمونه عباس عبدی و محمدعلی ابطحی دو چهره اصلاح طلب دست به کار شدند. عباس عبدی در کانال تلگرامی خود نوشت: «توییت ترامپ مبتنی بر توقف اعدام آگاهانه است تا حکومت ایران را به واکنش بدارد و از تجدید نظر منصرف کند. به نظرم ایران باید متوجه این ترفند ترامپ باشد و اهمیتی به توییت او ندهد.ترامپ از حیث ضدیت با حقوق بشر فردی شناخته شده است. و اگر نهادهای قدرتمند در آمریکا برای مواجهه با سیاست‌های او نبود تاکنون آنجا را به یک حکومت استبدادی و شاید هم فاشیستی تبدیل کرده بود. بنابراین کسی به او از این حیث اهمیت نمی‌دهد و ایران نیز نباید فریب بازی او را بخورد.» محمدعلی ابطحی نیز در واکنش به ترامپ چنین توئیت زد: «آقای ترامپ، #اعدام_نکنید یک امر داخلی ما است. به شما هیچ ربطی ندارد. دخالت شما در این مورد، علاقه شما به اعدام این‌ها را نشان می‌دهد. صف مخالفان اعدام این سه نفر که عمده آنها ایرانی هستند و زیر فشار تحریم شما کمرشان خم شده، از صف شما جداست.»
سوالی که امثال آقای عبدی و ابطحی باید به آن پاسخ دهند این است که چرا در مناقشات سیاسی ایجاد شده در کشور، بیگانگان از آمریکایی‌ها تا اروپایی‌ها همواره از این جریان حمایت می‌کنند!؟ چه هماهنگی و همسویی نوشته یا نانوشته‌ای میان این دو وجود دارد که در طول حداقل سه دهه اخیر بارها شاهد اقداماتی مشابه و مشترک بوده ایم!؟
خدمت اصلاح طلبان باید عرض کرد که تا تکلیف مرزبندی شفاف این اردوگاه با عناصر ضدانقلاب و بیگانگان و دشمنان ملت ترسیم نگردد، و تا وقتی این هم افزایی و همسویی اقدامات سیاسی بر هم نریزد، نباید انتظار داشت که افکار عمومی نسبت به نیت این جریان و دلسوزی شان نسبت به منافع ملی کشور تردبد وجود نداشته باشد! بزرگان و عقلای این اردوگاه برای حل این مشکل چاره‌ای بیندیشند.
 

منبع: بصیرت

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

15 − یازده =