یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۷:۴۱:۱۸
دسته بندی: تحلیل
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

خروارها القائات بی اساس

گروه‌ها و جریانات مخالف نظام در راستای القاء یاس و ناامیدی از هر فرصتی استفاده نموده و سعی دارند ضعف مدیریت در بخش‌هایی از کشور را به مدیریت کلان نظام ربط داده و چنان وانمود نمایند که نظام در آستانه فروپاشی است.



مروری بر خط تخریبی رسانه های ضدانقلاب در مهرماهی که گذشت

گروه‌ها و جریانات مخالف نظام در راستای القاء یاس و ناامیدی از هر فرصتی استفاده نموده و سعی دارند ضعف مدیریت در بخش‌هایی از کشور را به مدیریت کلان نظام ربط داده و چنان وانمود نمایند که نظام در آستانه فروپاشی است.

با توجه به وضعیت نه چندان بسامان اقتصادی، اپوزیسیون خارج نشین برای سیاه نمایی و تشویش اذهان عمومی با همه توان وارد میدان شده است و فضای داخل کشور را چنان تیره و تار نشان می‌دهند که گویی در بین قریب به دویست کشور جهان تنها نقطه تاریک دنیا فقط ایران اسلامی است. گروه‌ها و جریانات مخالف نظام در راستای القاء یاس و ناامیدی از هر فرصتی استفاده نموده و سعی دارند ضعف مدیریت در بخش‌هایی از کشور را به مدیریت کلان نظام ربط داده و چنان وانمود نمایند که نظام در آستانه فروپاشی و اضمحلال است. در طول ده روز اخیر با بهره‌برداری از اتفاقات داخل کشور به القائات غلط در رسانه‌ها و سایت‌های خود پرداختند.
۱-  القاء بی‌مهری نظام نسبت به شجریان: پس از فوت محمدرضا شجریان، ضدانقلاب چنان وانمود کردند که نظام اسلامی مخالف هنر و هنرمندان است و به دلیل مخالفت با هنرمندان، هیچ بهایی به آنان نمی‌دهد. این جریان به گونه‌ای دوقطبی موافقان و مخالفان هنر در ایران راه انداختند و با مقایسه شجریان با شخصیت‌های برجسته مذهبی مانند آیت الله مهدوی کنی و آیت الله هاشمی شاهرودی و شهید سلیمانی عنوان داشتند که چرا در زمان فوت این بزرگواران چند روز در کشور عزای عمومی اعلام شد ولی در فوت استاد شجریان اهمیتی به این موضوع داده نشد!
۲-  آموزش خرابکاری از طریق رسانه و فضای مجازی: اپوزیسیون خارج نشین همانند سال‌های گذشته با آرزوی برپایی اغتشاشات گسترده در داخل کشور، در جهت آموزش به جوانان برای درست کردن کوکتل مولوتوف و نحوه پرتاپ آن در خیابان‌ها، کلیپ‌های آموزشی تهیه نموده و جوانان را نسبت به آماده شدن برای روز حساس با عنوان قیام سراسری و اعتراض میدانی منسجم ترغیب می‌کند.
۳-  شعار نویسی در حمایت از زندانیان سیاسی: ضدانقلاب در تلاش است آزادی زندانیان سیاسی در کشور را به یک مطالبه عمومی تبدیل کند. آنها با پخش فایل‌های صوتی از داخل زندان که توسط زندانیان سیاسی ارسال می‌شود در جهت تحریک عواطف مردم سعی می‌کنند تمام زندانیان را سیاسی جلوه دهند. فضای زندان را چنان تیره و تار نشان می‌دهند که گویی از زندان گوانتانامو یا ابوغریب وحشتناک‌تر است! در یکی از کانال‌های منافقین این چنین آمده است: «مدتی است که تخم‌مرغ از جیره غذایی زندانیان کم شده است. هنگامی که غذا توزیع می‌شود، به هر زندانی حدود ۱۰-۱۲ قاشق برنج می‌رسد و زندانی باید کمبود مواد غذایی را با هزینه خودش تأمین کند تا سیر شود. از سوی دیگر به‌دلیل این‌که آب این زندان از چاههای آلوده تأمین می‌شود، زندانیان آب آشامیدنی ندارند و باید هر بطری آب را به قیمت ۳ هزار تومان خریداری کنند این شرایط در وضعیتی است که زندانیان محل تأمین معاش ندارند و عموم آنها پیش از دستگیری سرپرست خانوار بوده‌اند و علاوه بر این‌که خانواده‌هایشان بدون سرپرست باقی مانده‌اند، خود نیز برای حداقل معاش، محتاج خانواده‌هایشان هستند.»
۴-  آموزش راههای مقابله با نیروهای حافظ امنیت: ضدانقلاب در رسانه‌های خود با طرح ترفندهایی چون ایجاد مانع و ترافیک در مسیر نیروهای امنیتی به هر طریق ممکن، دور نشدن از جمعیت، جلوگیری از دستگیر شدن دیگران، تبدیل موبایل خود به اینترنت از طریق نرم افزارهای موجود در صورت قطع اینترنت، استفاده از کلاه و شال گردن و ماسک دهان برای جلوگیری از شناسایی توسط دوربین‌ها و تشویق مردم به بستن مغازه و پایین کشیدن کرکره‌های خود، راه‌های مقابله با نیروهای حافظ امنیت در کشور را آموزش می‌دهند. آنها شرکت در تجمعات را یک وظیفه و مسئولیت معرفی می‌کنند و همه مردم را نسبت به جانباختگان آبان ۹۸ مسئول می‌دانند و نسبت به ترغیب مردم برای حضور در اغتشاش تشویق می‌کنند.
۵- دعوت از اصناف مختلف برای شورش و اعتراض: اپوزیسیون معتقد است اصناف توان به دوش کشیدن بار دولت را ندارند، فلذا از دامداران، مرغداران، نانوایان، تولید کنندگان دام و طیور و همینطور آحاد مردم به دلیل گرانی‌های اخیر در طی ماه جاری، برای تجمعات مختلف فراخوان داده اند، ضمن اینکه در هفته‌های اخیر برای کشاندن مردم در مقابل سازمان بورس در واکنش به ریزش بازار سرمایه تلاش زیادی کردند.
۶- اختلاف افکنی بین ملت و اتباع کشورهای مسلمان: تلاش برای ایجاد نفرت مردم ایران از خانواده های افغانی، پاکستانی، لبنانی و سوری با این بهانه که نظام جمهوری اسلامی به ایشان در شهرهای بزرگ زمین داده شده است تا در مواقع خاص مثل اغتشاشات به کمک نظام بیایند.
۷- القای سونامی فقر، فحشا و ویرانی در راه ایران: در کانال سلطنت طلب منتسب به ربع پهلوی به قلم اردشیر ثابت آمده است؛ “فقر و فساد و تباهی در کنار افزایش روزافزون قربانیان، میلیونها جوان ایرانی را به نقطه انفجار رسانده است بیش از ۹۰ درصد آنچه اکنون شما در پیرامون خود می بینید  وجود آن به گونه ای به واردات از خارج وابسته است واقعیت این است که مدیریت ناشایسته کشور در این چهار دهه ایران را در بیشتر موارد به کشوری وارد کننده و وابسته به خارجیان تبدیل کرده است. ازسوی دیگردولت بیش از این نمی تواند قیمت بنزین را که اکنون لیتری تنها ۲۰ سنت یعنی یک پنجم قیمت یک دلار است را در این سطح حفظ کند  بنابراین درآینده بی تردید شاهد افزایش بهای بنزین و دیگر فرآورده های سوختی و سهمیه بندی آن ها نیزخواهیم بود که پیرو آن قیمت حمل و نقل نیزافزایش خواهد یافت. قیمت مواد خوراکی و کشاورزی که بعلت خشکسالی و نابودکردن زمین های کشاورزی و تبدیل آنها به ویلا و آپارتمان ناچار به واردات آن هستیم بشدت گرانی یافته و فقر غذایی مردم بشدت افزایش پیدا خواهدکرد. دستاورد این موج فقر سونامی اعتیاد، دزدی، روسپی گری و در نهایت افزایش طلاق و خودکشی خواهد بود.”
۸- درخواست از اروپا برای تروریست نامیدن سپاه پاسداران: مریم رجوی سرکرده گروهک منحوس منافقین، طی توئیتی از بریتانیا، ایرلند و سایر دولت‌های اروپا، خواست تا سپاه پاسداران را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهند، سفارت‌خانه‌های ایران را به‌ عنوان مراکز هدایت عملیات تروریستی تعطیل کنند و عوامل وزارت اطلاعات را  از خاک اروپا اخراج کنند.
۹- طرح حجاب اجباری و سقوط حکومت مذهبی: ضد انقلاب با اشاره به صحبت های مدیر مسئول سابق روزنامه کیهان در یک برنامه تلویزیونی که اعلام کرده بود: ۷۰ درصد مردم در ایران با حجاب اجباری مخالف‌اند و سالانه حدود ۵ درصد از شمار کسانی که ملتزم به حجاب هستند کاسته می‌شود و اکثریت مردم  در شهر قم هم مخالف اجباری بودن حجاب‌اند» نتیجه گرفته  که جامعه ایران به روحانیت و باورهای مذهبی هیچ اعتقادی ندارد.
این موارد تنها مشتی از خروارها القائات بی‌اساس ضد‌انقلاب است که تلاش دارد تا در حدبضاعت جمهوری اسلامی را تضعیف و تخریب نماید.

منبع: بصیرت

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

3 × 4 =