یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۷:۵۳
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

دبیر بیست و هشتمین هفته کتاب منصوب شد

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، محسن جوادی با صدور حکمی ایوب دهقانکار  را به عنوان دبیر بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.جوادی در این حکم از دهقانکار خواسته است، با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و تعامل و همکاری صمیمانه همه صاحب‌نظران، نهادها و […]

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران، محسن جوادی با صدور حکمی ایوب دهقانکار  را به عنوان دبیر بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
جوادی در این حکم از دهقانکار خواسته است، با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها و تعامل و همکاری صمیمانه همه صاحب‌نظران، نهادها و سازمان‌های تاثیرگذار، بیست و هشتمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران را هر چه با شکوه‌تر در سطح کشور برگزار کند.

هفته کتاب در یک نگاه

در سال ۱۳۷۲ خورشیدی ۲۴  آبان به عنوان روز کتاب و کتاب‌خوانی تعیین شد. در سال‌های گذشته هفته پایانی آبان ماه، هفته کتاب نام‌گذاری شده است.
نخستین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در روزهای چهارم تا دهم دی ماه سال ۱۳۷۲ با پیام رهبر فرزانه انقلاب اسلامی برگزار شد.

در هفته کتاب، در مدارس، مساجد، دانشگاه‌ها، و استان‌های کشور نمایشگاه‌ها و جشن‌های کتاب و سخنرانی در موضوع چاپ و نشرِ کتاب برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

15 + چهارده =