دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۴:۲۹
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

حمایت از کسب‌وکارهای کوچک به معنی تقسیم عدالت در کشور است

به گزارش خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، علی اصغر مونسان روز دوشنبه در نشست تشریح برنامه‌های نخستین جشنواره بین‌المللی صنایع دستی (اصفهان ۱۴۰۰) در کاخ موزه نیاوران، با اشاره به نیاز کشور به ایجاد شغل گفت: شاید این گله به نظام برنامه ریزی کشور وجود داشته باشد که تمرکز اصلی کشور بر کسب و کارهای بزرگ است […]



به گزارش خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، علی اصغر مونسان روز دوشنبه در نشست تشریح برنامه‌های نخستین جشنواره بین‌المللی صنایع دستی (اصفهان ۱۴۰۰) در کاخ موزه نیاوران، با اشاره به نیاز کشور به ایجاد شغل گفت: شاید این گله به نظام برنامه ریزی کشور وجود داشته باشد که تمرکز اصلی کشور بر کسب و کارهای بزرگ است و توجه جدی به کسب و کارهای کوچک نشده است.

وی با بیان اینکه در دوره‌هایی به کسب و کارهای کوچک توجه شد اما ایراد و انحراف هایی وجود داشت و آنها نتوانستند موفق شوند گفت: نباید به دلیل آن تجربه، دیگر بر کسب و کارهای کوچک تمرکز نکرد.

مونسان با اشاره به نیاز هر کشوری به  کسب و کارهای کوچک و پروژه های بزرگ اقتصادی گفت: درآمد ناشی از کسب و کارهای کوچک وارد سفره مردم می شود. و حمایت از کسب و کارهای کوچک تقسیم عدالت در کشور است.
در حال تکمیل…

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پانزده − چهارده =