جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۴۳:۰۷
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

حال ۱۵۰ مبتلا به کرونا در البرز وخیم گزارش شده/جان باختن پنج کرونایی دیگر در البرز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز از فوت پنج البرزی در اثر ابتلا به کرونا ویروس در ۲۴ گذشته البرز خبر داد، گفت: ۵۱۴بیمار قطعی و مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های البرز بستری هستند که از این تعداد ۱۵۰ نفر حال خوبی ندارند.



حسین کریم، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ سار از کرج، گفت: از روز گذشته تا امروز ۱۷ مرداد – ۶۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز تصریح کرد: مجموع کل  موارد بستری شامل ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز در استان البرز    ۱۳ هزارو ۳۲۵ نفر  بوده که از این تعداد ۱۱ هزار و ۷۴۰  نفر مورد قطعی مثبت  و بستری بوده اند. 

کریم با بیان اینکه هنوز گروهی از مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگرفته اند، گفت: طی ۲۴ساعت گذشته تعداد ۵۹۱ نفر سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی  استان با علائم مشکوک مراجعه کرده اند که ۶۵ مورد در بیمارستان ها بستری شده اند .

وی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۵۱۴   نفر شامل موارد ( قطعی ، محتمل و مشکوک ) در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد  ۲۱۸ نفر بیمار قطعی کووید ۱۹ می‌باشند. 

این مقام مسؤول یادآور شد: ۱۱۹ بیمار بستری شده جوان و پایین تر از سن پنجاه دارد، این درحالی است که تعداد بیماران بستری شده بد حال البرز نیز در ۲۴ ساعته گذشته به  ۱۵۰ نفر رسید. 

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۵ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند و مجموع جان باختگان این بیماری  در استان به   ۷۹۰ نفر رسید .

انتهای پیام/ج/خ


منبع: فارس

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پنج × 2 =