دوشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۲:۴۰
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰

۲ جایزه تله‌تئاتر جشنواره فجر به هنرمندان گلستان رسید

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان، مراسم اختتامیه سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر دیشب – ۲۰ بهمن – در تالار وحدت تهران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعداد محدود اهالی تئاتر برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره از سوی هیأت داوران معرفی شدند. […]



به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان، مراسم اختتامیه سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر دیشب – ۲۰ بهمن – در تالار وحدت تهران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و تعداد محدود اهالی تئاتر برگزار شد و برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره از سوی هیأت داوران معرفی شدند.

هیات داوران سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر متشکل از بیژن بیرنگ، روزبه معصومی و رضا حامدی جایزه بهترین طراحی نور و بهترین تصویربرداری این بخش را به رضا پورتراب زاده طراح و کارگردان نمایش اپیدمی از استان گلستان دادند.

همچنین هیات داوران لوح تقدیر ویژه و جایزه نقدی این بخش را برای پرداختن به موضوع جلوگیری از اشاعه دروغگویی و استفاده همزمان از ۴۰ بازیگر پیشکسوت و جوان گرگانی به گروه نمایش اپیدمی اهدا کرد.

سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر از ۱۱ تا ۲۰ بهمن به دبیری حسین مسافرآستانه برگزار شد.

نمایش راشومون نوشته عبدالخالق مصدق و کارگردانی رسول اونق و اپیدمی نوشته علیرضا امیدی و کارگردانی رضا پورتراب زاده آثار راه یافته گلستان به سی‌ونهمین جشنواره تئاتر فجر بود.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

10 − 6 =