یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۲:۳۱
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۱

کتاب «تداوم صداقت در سیاست» منتشر شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، بخش اول کتاب شامل گزارش کنگره‌های سراسری حزب مردمسالاری می‌شود. مواضع، بیانیه‌ها، دیدگاه‌ها و اطلاعیه‌های حزب در بخش دوم آمده و بخش سوم هم شامل عملکردها، اقدامات، دیدارها، افطاری‌ها و اردوهای حزب مردمسالاری می‌شود. در صفحات پایانی کتاب نیز مرامنامه و اساسنامه حزب مردمسالاری منتشر شده است. این کتاب ۴۹۶ صفحه […]



به گزارش خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، بخش اول کتاب شامل گزارش کنگره‌های سراسری حزب مردمسالاری می‌شود. مواضع، بیانیه‌ها، دیدگاه‌ها و اطلاعیه‌های حزب در بخش دوم آمده و بخش سوم هم شامل عملکردها، اقدامات، دیدارها، افطاری‌ها و اردوهای حزب مردمسالاری می‌شود. در صفحات پایانی کتاب نیز مرامنامه و اساسنامه حزب مردمسالاری منتشر شده است.

این کتاب ۴۹۶ صفحه دارد و قیمت آن ۱۲۵ هزار تومان است.

مصطفی کواکبیان، دبیرکل حزب مردمسالاری در نوزدهمین کنگره حزب که پنجشنبه (سی‌ام بهمن گذشته) به صورت مجازی برگزار شد، از انتشار دو کتاب دیگر در آینده خبر داد. به گفته وی این دو کتاب درباره مانیفست (مرامنامه) حزب مردم سالاری در ۵۰۰ عنوان و عملکرد دبیرکل حزب در مجلس دهم است.

به گزارش فرهنگ سار، مصطفی کواکبیان دبیرکل حزب مردم سالاری، نماینده سابق مردم تهران دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و نمایندهٔ اسبق مردم سمنان و مهدی‌شهر در هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

حزب مردم‌سالاری پس از  دوم خرداد ۱۳۷۶ با تلاش جمعی از فعالان اصلاح طلب و به منظور حمایت از گفتمان اصلاح طلبی در سال ۱۳۷۷ ابتدا در شهرهای استان سمنان شکل گرفت و پس از تصویب اساسنامه آن در در کمیسیون ماده ۱۰ قانون احزاب، پروانه آن در دهم آبان ۱۳۷۸ به نام حزب مدافعین پیام دوم خرداد صادر شد.

این حزب فعالیت خود را عملاً پس از ۱۸ خرداد ۱۳۸۰ و به دنبال راه‌اندازی روزنامه مردمسالاری در نیمه دوم سال ۱۳۸۰ شروع کرده‌است.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هشت − سه =