یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۶:۳۹
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

اقامت سام قریبیان و خشایار راد در «کلبه ای در مه»

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی فرهنگ سار به نقل از روابط عمومی سیما، سریال کلبه‌ای در مه با کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی سعید پروینی در نوبت پخش از شبکه سه سیما قرار گرفت. رزیتا غفاری، سام قریبیان، خشایار راد و حمید ابراهیمی از جمله بازیگران سریال هستند. در خلاصه داستان سریال کلبه‌ای در مه […]



به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی فرهنگ سار به نقل از روابط عمومی سیما، سریال کلبه‌ای در مه با کارگردانی حسن لفافیان و تهیه‌کنندگی سعید پروینی در نوبت پخش از شبکه سه سیما قرار گرفت.

رزیتا غفاری، سام قریبیان، خشایار راد و حمید ابراهیمی از جمله بازیگران سریال هستند.

در خلاصه داستان سریال کلبه‌ای در مه آمده است: نقطه ای تیره در دل دریایی از روشنایی. هنوز برای نگرانی زود است؛ اما دلمان را به هیچ مسیر بی انتهایی خوش نکنیم که نتیجه اش تباهی‌ست …

مجموعه مستند «خط باریک قرمز» در شبکه مستند

مجموعه مستند خط باریک قرمز پس از موفقیت نسخه سینمایی آن در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی حالا در ۴۰ قسمت حدود ۴۰ دقیقه ای از ۸ خرداد ساعت ۲۲ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

این مستند یکی از موفق‌ترین مستندهای چند سال اخیر در جشنواره‌های سینمایی داخلی و خارجی بوده است. این اثر ضمن دریافت جایزه در جشنواره‌های داخلی، نامزد بهترین مستند آسیاپاسیفیک (اسکار آسیا اقیانوسیه) و اولین مستند برنده جایزه نت پک (استعداد آسیا اقیانوسیه) شدو پرجایزه ترین مستند سال ۱۳۹۸ و پر مخاطب ترین در سال ۱۳۹۹ بود.

فرزاد خوشدست نویسندگی، پژوهش، تهیه و کارگردانی این مجموعه مستند داستانی را عهده دار است و از دیگر عوامل آن می توان به مدیر فیلمبرداری: مرتضی پورصمدی با همکاری فرزین خسروشاهی، حمیدرضا کیوانفر ، صدابردار: محمود کاشانی، تدوین فرزاد خوشدست – فرشاد شهلایی، با همکاری آرش زاهدی اصل، صداگذار: شاهین خاکپور، موسیقی:صبا ندایی، طراح صحنه ودکور: محمدرضا موحدی، طراح لباس: الهام شعبانی، طراح گریم: محمدرضا عباسی، اتالوناژ: فرشاد شهلایی، تروکاژ: فرشاد شهلایی- احمد رضایی راد، نازنین رفاهی، عکاس: ارسلان امانتی، دستیارکارگردان و برنامه ریز: محسن بنی هاشمی و مدیر تولید وجانشین تهیه کننده: دُری رضایی و دستیار تهیه: بهرام سفیدی اشاره کرد.

این مجموعه با همراهی نوجوانان کانون اصلاح و تربیت و گروه هنرجویان بازیگری موسسه کارنامه و با حضور توماج دانش بهزادی، فرهاد اصلانی، هنگامه قاضیانی ، امیر دژاکام، افشین هاشمی، یاسر خاسب، کاملیا غزلی، آرش آبسالان، مجتبی جباری، امین میری، حمید پورآذری، میثاق زارع، محسن بنی هاشمی، رضا قاضیانی، رضا ناظری، محسن عبدالهیان، محمد رضا موحدی و بسیاری از چهره های مهم تئاتر ایران تولید و آماده پخش شده است.

مجموعه مستند خط باریک قرمز شنبه‌ها ساعت ۲۲ از شبکه مستند پخش و یکشنبه‎ ها ساعت ۱۵ و چهارشنبه ها ساعت ۱۸ بازپخش می شود.

رضا بنفشه خواه به «دست در دست» می‌رود

برنامه دست در دست شنبه ۸ خرداد میزبان رضا بنفشه خواه بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون می شود.

 رضا بنفشه خواه بازیگر نام آشنا و با تجربه عرصه تئاتر، سینما و تلویزیون مهمان دست در دست می شود تا با سیاوش عقدایی مجری این برنامه درباره امیدواری و روشناییِ روزهای آینده و البته تجربه تزریق واکسن کرونا و موضوعات دیگر به گپ و گفت بپردازد. 
بازی در آثار ماندگاری چون اجاره نشین ها، مردی که زیاد می دانست، شب دهم، مدرسه پیرمردها، لبه تیغ و … همچنین سریال هایی مانند مش خیرالله صندوقچه اسرار،، مزد ترس، پهلوانان نمی میرند، روزگار جوانی، آژانس دوستی و … بخشی از کارنامه هنری این بازیگر محبوب و پدر دیگر بازیگر طناز کشورمان بیژن بنفشه خواه را تشکیل می دهد.
دست در دست یک شب‌نشینی و دورهمی از جنس مردم است. مهمانانی از اقشار مختلف شامل هنرمندان و چهره‌های شناخته شده، نخبگان جوان و نیروهای جهادی دور یک میز کنار هم قرار می‌گیرند و درباره یک موضوع واحد از مباحث روز گرفته تا موضوعات و دغدغه‌های اصلی مردم، کرونا و … با هم گفتگویی صمیمانه را پیش می‌برند.
دست در دست کاریست از گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به تهیه‌کنندگی هادی خدّادی و اجرای سیاوش عقدایی که به صورت ثابت جمعه‌، شنبه و یکشنبه هر هفته بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار دارد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

5 × 3 =