شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۴۶:۱۴
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

پیکر مرحوم «داریوش غفاری» خبرنگار فقید فرهنگ سار به خاک سپرده شد

به گزارش فرهنگ سار، آیین تشییع و بدرقه پیکر مرحوم غفاری با حضور مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، معاون خبر و جمعی از مدیران و همکاران وی در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) برگزار شد. پیکر مرحوم غفاری پس از برگزاری مراسم تشییع و اقامه نماز در قطعه نام آوران و در کنار همکار […]



به گزارش فرهنگ سار، آیین تشییع و بدرقه پیکر مرحوم غفاری با حضور مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، معاون خبر و جمعی از مدیران و همکاران وی در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) برگزار شد.

پیکر مرحوم غفاری پس از برگزاری مراسم تشییع و اقامه نماز در قطعه نام آوران و در کنار همکار فقید خود مرحومه «ریحانه یاسینی» در خاک آرام گرفت.

پیکر مرحوم «داریوش غفاری» خبرنگار فقید فرهنگ سار به خاک سپرده شد

مرحوم غفاری سال‌های متمادی در حوزه های مختلف خبری از جمله خبرنگار حوزه مجلس و دولت، دبیر گروه سیاسی، رییس دفتر فرهنگ سار در کوالالامپور (مالزی) و ریاست مراکز فرهنگ سار در استان‌های قم و البرز و دفتر نوشهر در غرب مازندران فعالیت کرده بود و همچنین از رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس بود.

این خبرنگار فقید با وجود ابتلا به یک بیماری سخت از سال گذشته، تا آخرین روزها به صورت جدی و متعهدانه به فعالیت حرفه ای خویش ادامه می داد.

غفاری که متولد آذرماه ۱۳۵۰ و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی بود، پیش از آنکه ۵۰ سالگی اش را در میان خانواده و همکارانش جشن بگیرد، در بیمارستان شریعتی تهران دعوت حق را لبیک گفت و روحش از این دنیای فانی پر کشید.

خبرگزاری جمهوری اسلامی، این مصیبت را به خانواده داغدار این خبرنگار، همکاران ایشان در فرهنگ سار و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت می‌گوید.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

4 + 7 =