جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۷:۳۷
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۰۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۵

وزیر ورزش: ۵۴ هزار مترمربع به سرانه ورزشی استان تهران افزوده شد

به گزارش فرهنگ سار، «مسعود سلطانی‌فر» روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح سالن ورزشی قیانوری در جنوب پایتخت به خبرنگاران اظهارداشت: در پنجمین روز هفته دولت، ۱۴ پروژه ورزشی استان تهران به صورت مشترک به بهره‌برداری می‌رسد. وی با بیان اینکه این طرح در بازه زمانی پنج ساله و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی(ماده ۲۷) تکمیل شده […]



به گزارش فرهنگ سار، «مسعود سلطانی‌فر» روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح سالن ورزشی قیانوری در جنوب پایتخت به خبرنگاران اظهارداشت: در پنجمین روز هفته دولت، ۱۴ پروژه ورزشی استان تهران به صورت مشترک به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این طرح در بازه زمانی پنج ساله و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی(ماده ۲۷) تکمیل شده است، افزود: با کمک بخش خصوصی می‌توانیم برای توسعه ورزش کشور گام‌های خوبی برداریم.

وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: این طرح‌های عمرانی ورزشی استان تهران با اعتبار ۴۶ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

سلطانی‌فر همچنین بدون ذکر اعتبارات ۱۷۵ پروژه ورزشی در کشور خاطر نشان کرد: این طرح‌ها توسط مدیران و معاونان وزارت ورزش در حال بهره‌برداری است.

وی با اشاره به اینکه در صدد هستیم تا پایان دولت دوازدهم حدود ۵۰۰ پروژه نیمه‌تمام را تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم خاطرنشان کرد: این طرح‌ها هم اینک پیشرفت ۶۰ تا ۷۰ درصدی دارند.

به گفته وزیر ورزش و جوانان از جمله طرح‌های بزرگ عمرانی این وزارتخانه تا پایان دولت تکمیل سالن سه و ۶ هزار نفری و استادیوم ۵ هزار نفری فوتبال است.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این آیین اظهارداشت: سالن ورزشی قیانوری به مدت ۲۱ سال در اختیار «افشین بیابانگرد» قرار خواهد گرفت که به این ملی‌پوش با سرمایه‌گذاری و تکمیل این طرح به اجاره داده شده است.

«رضا گل‌محمدی» با بیان اینکه سیاست دولت استفاده از مشارکت بخش خصوصی است گفت: هر ۲ سال شاهد ایجاد تهران جدید در این استان هستیم که این موضوع باعث شده تا سرعت خود را برای افزایش سرانه ورزشی گسترش دهیم.

سالن ورزشی قیانوری با زیربنای ۲ هزار مترمربع با حضور وزیر ورزش و جوانان، مدیرکل استان ورزش و جوانان استان، استاندار تهران، شهردار منطقه ۱۹ افتتاح و به بهره برداری رسید.

کار بازسازی سالن چندمنظوره شهید قیانوری از سال ۹۷ آغاز شد و به مدت ۲۵ ماه به طول انجامید.

در جریان این بازسازی اقداماتی از جمله تعویض کفپوش، نصب صندلی، رنگ آمیزی، راه اندازی موتورخانه، تعمیرات سیستم گرمایشی و سرمایشی، راه‌اندازی سالن سونا و جکوزی و سالن بدنسازی انجام شده است.

سالن چندمنظوره شهید قیانوری در منطقه ۱۹ اتوبان تندگویان قرار گرفته و در رشته های توپی، آمادگی جسمانی و ایروبیک، همگانی و پرورش اندام فعال است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دوازده + 17 =