دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۰۵:۱۸
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۰

وزیر میراث فرهنگی حلول ماه رمضان را تبریک گفت

به گزارش فرهنگ سار، علی اصغر مونسان در این پیام آورده است: رمضان ماه مهمانی خدا و نزدیک‌تر شدن به معبود و خداوند یگانه است.وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان که در آن مومنان با روزه‌داری و تقرب به درگاه الهی به خودسازی جسم و روح می‌پردازند، یکی از جلوه‌های ماندگار معنویت در دین اسلام و […]



به گزارش فرهنگ سار، علی اصغر مونسان در این پیام آورده است: رمضان ماه مهمانی خدا و نزدیک‌تر شدن به معبود و خداوند یگانه است.
وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان که در آن مومنان با روزه‌داری و تقرب به درگاه الهی به خودسازی جسم و روح می‌پردازند، یکی از جلوه‌های ماندگار معنویت در دین اسلام و یکی از دوست‌داشتنی‌ترین ماه‌های قمری در بین مسلمانان و از جمله ایرانیان است.

مونسان اظهار داشت: ماه رمضان در بر دارنده فرهنگ، آداب و سنن زیبایی است که در طول تاریخ همراه ایرانیان بوده است و بسیاری از آیین‌ها و رسوم مربوط به این ماه عزیز به عنوان میراث ناملموس، ثبت ملی شده‌اند.

وی اضافه کرد: رمضان، این ماه سراسر معنویت و برکت در بین مردم عزیزمان باعث تقویت وحدت و همدلی بوده و با فرا رسیدن ایام روزه داری، افزایش مشارکت‌های فرهنگی و اجتماعی در کارهای پسندیده را در نقاط مختلف کشور شاهد هستیم.  

مونسان تاکید کرد: همچنین این ماه عزیز می‌تواند نقطه عطفی در تقویت روابط فرهنگی و مذهبی ایران با کشورهای مختلف دنیا و تعمیق روابط بین‌المللی باشد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

هفت − یک =