جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۴۵:۵۱
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰

همه فیلم‌های جشنواره فجر در کرمانشاه اکران می‌شود

محمدجواد کنجوری روز یکشنبه به خبرنگار فرهنگ سار گفت: جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین رویداد فرهنگی سینمایی کشور با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است و امسال تحت تاثیر بیماری کرونا تجربه‌ای جدید را خواهیم داشت. وی با اشاره به اینکه نمایش فیلم ها در این دوره هر روز در سانس های ۱۴، […]



محمدجواد کنجوری روز یکشنبه به خبرنگار فرهنگ سار گفت: جشنواره فیلم فجر مهم‌ترین رویداد فرهنگی سینمایی کشور با دبیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است و امسال تحت تاثیر بیماری کرونا تجربه‌ای جدید را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه نمایش فیلم ها در این دوره هر روز در سانس های ۱۴، ۱۶ و ۱۸ خواهد بود، گفت: در این دوره به استثنای سال های پیش خوشبختانه همه ۱۶ فیلم بخش سودای سیمرغ در کرمانشاه اکران می شود.
کنجوری افزود: فیلم های ابلق، بی همه چیز، تک تیرانداز، تی تی، خط فرضی، رمانتیسم عماد و طوبا، روزی روزگاری آبادان، روشن، زالاوا، ستاره بازی، شیشلیک، گیج گاه، یدو، مامان، مصلحت و منصور در این دوره به نمایش درخواهند آمد.
وی تاکید کرد: باتوجه به بیماری کرونا امسال افتتاحیه ای برای جشنواره در استان تدارک دیده نشده و اختتامیه کشوری آن در تهران برگزار می شود.

رعایت کامل پروتکل های بهداشتی د ر سینماها

کنجوری از رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و افزود: ۲ سینمای شهر کرمانشاه براساس دستورالعمل بهداشتی و باظرفیت ۳۰ درصدی و با فاصله معین در سینما میزبان همشهریان خواهند بود.
وی افزود: براساس آمار جهانی نقش سینما در انتشار ویروس کرونا تنها ۹ صدم درصد یعنی کمتر از یک درصد است اما با این حال تماشاگران کنار یکدیگر نمی‌نشینند و فاصله گذاری رعایت می‌شود.
وی تصریح کرد: قبل و بعد از هرسانس، کل سالن ضدعفونی و گندزدایی می شود و همشهریان می توانند با خاطر آسوده به تماشای فیلم های خود در جشنواره بپردازند.

امسال بلیط فروشی فقط اینترنتی خواهد بود

وی با بیان اینکه در این دوره بلیت‌ فروشی از طریق سامانه های اینترنتی انجام می شود، گفت: نرخ بلیت جشنواره امسال در استان بیست هزار تومان تعیین شده است.
کنجوری تاکید کرد: هر نفر با یک شماره همراه، امکان تهیه چهار بلیت برای هر فیلم را دارد و ️بلیت‌ فروشی تا زمان تکمیل ظرفیت، تا روز پایانی جشنواره ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: پس از خرید بلیت پیامکی برای خریداران ارسال می‌شود که افراد با ارایه آن به سینما، می‌توانند بلیت خود را تهیه کنند.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری کرمانشاه گفت: امسال بلیت بصورت حضوری فروخته نخواهد شد و علاقه مندان می بایست برای تهیه بلیت به سایت www.gisheh۷.ir مراجعه کنند.
کنجوری با بیان اینکه در این دوره ظرفیت دیدن فیلم در هرسانس حداکثر به ۳۰ درصد رسیده است از مخاطبان خواست بلیت های خود را در اسرع وقت تهیه کنند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهارده + 16 =