شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۷:۴۴
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۱

«آینده‌سازان» با رویکرد جدیدی منتشر شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، آینده سازان عنوان فصلنامه‌ای تخصصی درباره مسائل نوجوان است که در رویکرد جدیدش  به جای آنکه برای نوجوان بنویسد، می‌خواهد درباره نوجوان تولید محتوا کند. متین محجوب، سردبیر نشریه  آینده سازان در سرمقاله دوره جدید این نشریه که ویژه زمستان ۱۳۹۸ منتشر شده نوشته است: آینده سازان امروز در […]



به گزارش خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار، آینده سازان عنوان فصلنامه‌ای تخصصی درباره مسائل نوجوان است که در رویکرد جدیدش  به جای آنکه برای نوجوان بنویسد، می‌خواهد درباره نوجوان تولید محتوا کند.

متین محجوب، سردبیر نشریه  آینده سازان در سرمقاله دوره جدید این نشریه که ویژه زمستان ۱۳۹۸ منتشر شده نوشته است: آینده سازان امروز در دوره جدید انتشار، رویکرد تازه ای را در پیش گرفته و تغییرات گسترده ای را در سطح مخاطب، محتوا و فرم صورت داده حاصل آن هم اکنون پیش روی شماست. آینده سازان تا امروز برای نوجوانان منتشر می شد اما از این پس قرار است درباره نوجوان تولید محتوا کند. این تغییر را می توان نقطه عزیمت تحول ماهوی نشریه در دوره جدید دانست.

روی جلد این نشریه شماره ۲۶۴+۱ نقش بسته که به معنای شروع دوره جدید پس از از انتشار ۲۶۴ نشریه در طول ۳۷ سال است.

در بخش تحلیل های طعم دار این نشریه، تحلیل ها و گزارشی هایی با طعم های مختلف درباره نوجوانان با موضوعات بازماندگی از تحصیل، خودکشی دانش آموزان، تربیت جنسی منتشر شده است.

آینده آموزش مجازی و سینمای نوجوان از دیگر موضوعاتی است که مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

گفت وگو با سیدجواد هاشمی، بازیگر و  حسین رفیعی، مجری تلویزیون درباره دوران نوجوانی از دیگر بخش های این نشریه است.

حجت الاسلام حسین دهنوی، کارشناس مسائل تربیتی درباره ویژگی های عمومی دوره نوجوانی نوشته است و افشین علاء، شاعر و نویسنده نوجوانان نیز از تجربیاتش گفته است.  

در شناسنامه نشریه نام حسین تاریخی به عنوان مدیرمسئول درج شده است.

به گزارش فرهنگ سار، نشریه‌ جنبش دانش‌آموزی با عنوان آینده سازان  اولین نشریه دانش‌آموزی کشور با سابقه انتشار ۳۷ ساله است که به عنوان یکی از قدیمی ترین نشریات فرهنگی توسط اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان منتشر می شد.  در سال های اخیر به دلایل مختلف انتشار منظم آینده سازان متوقف شده بود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

دوازده − چهار =