یکشنبه, ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ / ۰۲:۳۸:۰۴
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۰

برگزاری دومین نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف همزمان با میلاد امام حسن (ع)

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی فرهنگ سار از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب رمضان، این نمایشگاه که همه‌ساله ماه مبارک رمضان به عنوان بخشی از نمایشگاه قرآن کریم برگزار می‌شد، سال گذشته و امسال با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه قرآن و تعطیلی بردار نبودن کار فرهنگی به صورت مجازی برگزار می […]



به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی فرهنگ سار از پایگاه اطلاع رسانی نمایشگاه مجازی عفاف و حجاب رمضان، این نمایشگاه که همه‌ساله ماه مبارک رمضان به عنوان بخشی از نمایشگاه قرآن کریم برگزار می‌شد، سال گذشته و امسال با توجه به عدم برگزاری نمایشگاه قرآن و تعطیلی بردار نبودن کار فرهنگی به صورت مجازی برگزار می شود.
این نمایشگاه مجازی توسط تنی چند از فعالان حوزه حجاب و عفاف کشور و با حمایت مرکز شتابدهی رایمون و با دغدغه فرهنگی وارد عرصه حمایت از تولید کنندگان فعال حوزه حجاب و عفاف شد و با کمک گرفتن از فن آوری های نوین سعی در به حرکت در اوردن چرخ های تولید کنندگان حجاب و عفاف گام های مستمری برداشت. این نمایشگاه مجازی با هدف جبران خسارت تولیدکنندگان این حوزه در سال ٩٩ آغاز به کار کرد و به مسیر خود ادامه داد.
سنوات قبل فعالان تولید محصولات حجاب در نمایشگاه قرآن کریم حضور به هم می‌رساندند، اما از سال قبل این تولیدکنندگان به دلیل شیوع ویروس کرونا و نبود امکان برگزاری نمایشگاه حضوری به صورت آنلاین به فروش محصولات خود پرداختند. تاکنون ١٠٠ برند فعال حوزه حجاب در این نمایشگاه حضور دارند که با افزایش ٣۵ درصدی تولیدکنندگان نسبت به سال گذشته روبرو هستیم.
این نمایشگاه در پنج بخش چادرهای مهمانی و اجتماع، مانتو و عبایای اسلامی، شال و روسری، لباس های کودک و نوجوانان و ملزومات حجاب است. بر اساس سند راهبردی سامانه حجاب در این نمایشگاه، هر آنچه یک بانوی مسلمان بتواند در اجتماع از آن استفاده کند، موجود است.
این نمایشگاه به صورت مجازی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان را در شرایط سخت اقتصادی در کنار هم قرار می دهد تا اندکی از آسیب هایی که شرایط کنونی به آنها تحمیل کرده است را جبران کند. از طرفی مصرف کنندگان نیز می توانند با قیمت مناسب محصولات را بدون حضور واسطه دریافت کنند.
نمایشگاه حجاب و عفاف با توجه به احساس خلا و ضعفی که به سبب شرایط موجود در این حوزه بوجود آمد سال گذشته به عنوان گروه پیشتاز وارد عرصه شد و همراه با نظارت و حمایت از تولیدکنندگان سعی کرد تا حجاب را به عنوان کالای فرهنگی با دسترسی بیشتر و قیمت ارزان‌تر به مردم عرضه کند.
علاقه مندان می توانند تا ۲۴ اردیبهشت ماه و همزمان با عید سعید فطر با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه مجازی محصولات حجاب و عفاف رمضان ماه مبارک رمضان از محصولات شرکت های فعال حوزه حجاب و عفاف بازدید کنند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نه + 15 =