جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۳۵:۴۵
دسته بندی: استان ها
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

معاون وزیر ورزش: کاروان ایران با ۶۶ ورزشکار به المپیک اعزام می‌شود

به گزارش فرهنگ سار، «جمشید تقی‌زاده» روز چهارشنبه در آیین رونمایی از سایت کمپ تیم های ملی استان همدان، افزود: ایران ۶۸ سهمیه برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو کسب کرده که «بهمن عسگری» به دلیل محرومیت و «پریسا جهانفکریان» به دلیل مصدومیت حضور در رقابت های المپیک را از دست دادند. وی اظهار داشت: برای نخستین بار کاروان ورزشی ایران با […]



به گزارش فرهنگ سار، «جمشید تقی‌زاده» روز چهارشنبه در آیین رونمایی از سایت کمپ تیم های ملی استان همدان، افزود: ایران ۶۸ سهمیه برای المپیک ۲۰۲۰ توکیو کسب کرده که «بهمن عسگری» به دلیل محرومیت و «پریسا جهانفکریان» به دلیل مصدومیت حضور در رقابت های المپیک را از دست دادند.

وی اظهار داشت: برای نخستین بار کاروان ورزشی ایران با ۶۶ ورزشکار در مسابقات المپیک حاضر می شود.

تقی زاده گفت: پس از المپیک ریو که ۶۲ ورزشکار به این مسابقات اعزام شدند، حالا کاروان ایران با بیشترین تعداد ورزشکار در طول تاریخ، برای شرکت در مسابقات و افتخار آفرینی به این دوره از المپیک اعزام می شود. 

وی تصریح کرد: حضور تیم ملی والیبال ایران در جمع ۱۲ تیم برتر دنیا در المپیک توکیو بسیار ارزشمند است و امیدواریم این تیم نتایج خوبی را در این رقابت ها کسب کند.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشکاران ایرانی در مجموع ادوار بازی های المپیک ۱۹ مدال طلا کسب کرده اند که ۱۵ مدال آن پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به دست آمده است.

وی در خصوص دستاوردهای دولت تدبیر و امید در حوزه ورزش نیز اظهار داشت: بیش از ۲ هزار پروژه چمن مصنوعی، ۶ هزار پروژه توسعه ورزش روستایی و ۲ هزار سالن ورزشی طی هشت سال گذشته در کشور اجرا و ساخته شده است.

تقی زاده گفت: ۲ پروژه بزرگ سالن ورزشی سرپوشیده نیز فردا(پنجشنبه) در شهرهای ساری و شیراز به صورت ویدیو کنفرانس با دسور رییس جمهوری به بهره برداری می رسد.

معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از اقدامات خوب انجام شده برای توسعه امکانات و زیرساخت های ورزش استان همدان، افزود: مجموعه ورزش های باستانی شهر رزن ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که انشالا با همراهی استاندار همدان، زمینه تکمیل و بهره برداری از آن را نیز به زودی فراهن می کنیم.

به گزارش فرهنگ سار، سایت کمپ تیم‌های ملی در آیینی با حضور معاون امور مجلس، حقوقی و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان، استاندار و جمعی از مسوولان محلی در استان همدان رونمایی شد.

پایگاه اینترنتی کمپ تیم های ملی استان همدان به نشانی www.hamedansportcamping.ir با ویژگی معرفی امکانات زیرساختی ورزش راه اندازی شده است.

در این پایگاه اینترنتی که به ۲ زبان فارسی و انگلیسی طراحی شده، مشخصات مجموعه های ورزشی، هتل‌ها و مکان های اقامتی و مربیان رشته های مختلف ورزشی این استان درج شده است.

اداره کل ورزش و جوانان استان همدان با هدف بهبود و شناخت مراکز ورزشی اقدام به ثبت تمامی مراکز ورزشی شهر همدان در این وب سایت کرده تا علاقه مندان بتوانند به راحتی ضمن آشنایی با این امکانات، درخواست برای استفاده از این مجموعه امکانات را از این طریق ثبت کنند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

چهار + ده =