شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۱۰:۱۸
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

فیلم‌های کودکان و نوجوانان بخش قابل افتخار سینمای ایران است

به گزارش عصر یکشنبه گروه فرهنگی فرهنگ سار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در پیامی به سی ‌و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان افزود: به عنوان یک مسلمان ایرانی، نمی‌توان افتخارات بین‌المللی این گونه آثار نمایشی را که نشأت گرفته از ارزش‌های متعالی است، نادیده انگاشت. وی افزود: در آستانه‌ […]



به گزارش عصر یکشنبه گروه فرهنگی فرهنگ سار از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی در پیامی به سی ‌و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان افزود: به عنوان یک مسلمان ایرانی، نمی‌توان افتخارات بین‌المللی این گونه آثار نمایشی را که نشأت گرفته از ارزش‌های متعالی است، نادیده انگاشت.

وی افزود: در آستانه‌ برگزاری سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، هنردوستان این مرز و بوم، نظاره‌گر درخت برومند ۳۳‌ ساله‌ای است که در سایه‌سار آن، مسیر سینمای کودک و نوجوان ایران تجربه‌های پرثمری را پیموده و در پیش خواهد داشت.

صالحی ادامه داد: با تغییر سبک زندگی نشأت گرفته از گسترش کووید۱۹، دست‌اندرکاران جشنواره، همدوش با هنرآفرینان این عرصه همچون دوران حماسه‌ساز دفاع مقدس، درصدد هستند تا تهدیدها را به فرصت‌ها تبدیل کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: با آرزوی موفقیت برای تمامی سازندگان فیلم‌های کودکان و نوجوانان که با مساعی و تلاش‌های خالصانه خویش، چراغ پرفروغ این رویداد فرهنگی را روشن نگاه داشته‌اند، امیدوارم در سایه عنایات خداوند متعال، شاهد شور و طراوت نوجویان این گونه از سینما باشیم.

سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از  امروز (یکشنبه) تا دوم آبان به دبیری علی‌رضا تابش برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

پانزده + 4 =