یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۳۲:۵۹
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰

علم را نمی‌شود زدود

به گزارش روز جمعه گروه فرهنگی فرهنگ سار، ۲۳۹ تن از سینماگران، اساتید و اعضای انجمن سینمای جوانان ایران با انتشار دل‌نوشته‌ای به مناسبت هفتمین روز شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، ترور ناجوانمردانه این دانشمند ایران و جهان اسلام را محکوم کردند. در متن این دل‌نوشته آمده است: علم را نمی‌شود زدود.عشق را نمی‌توان سترد.این زخمه‌ی  وحشیانه […]



به گزارش روز جمعه گروه فرهنگی فرهنگ سار، ۲۳۹ تن از سینماگران، اساتید و اعضای انجمن سینمای جوانان ایران با انتشار دل‌نوشته‌ای به مناسبت هفتمین روز شهادت دکتر محسن فخری‌زاده، ترور ناجوانمردانه این دانشمند ایران و جهان اسلام را محکوم کردند.

در متن این دل‌نوشته آمده است:

علم را نمی‌شود زدود.
عشق را نمی‌توان سترد.
این زخمه‌ی  وحشیانه تبر خوب نمی‌شود، اما
پایان قصه را
جوانه‌ها خواهند نوشت…

دانشمند سرفراز میهن،
یادت ماندگار و اندیشه‌ات پایدار

سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، طیبه فلکیان – فیلمساز، میردولت موسوی – فیلمساز و مدرس، احسان مهدیان- عکاس، سیدمجید هاشمی- عکاس و مستندساز، شمس‌الدین آروند- فیلمساز، ساسان عادلی-  فیلمساز، احسان ظهیری اردبیلی- کارگردان از جمله امضا کنندگان این دلنوشته هستند.

به گزارش فرهنگ سار، تروریست‌های وابسته به رژیم صهیونیستی عصر جمعه گذشته- هفتم آذرماه- با کمین در مسیر خودروی حامل محسن فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری  وزارت دفاع در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد دماوند، در عملیاتی انتحاری و مسلحانه، دانشمند هسته‌ای کشور را به شهادت رساندند.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نوزده − هفت =