یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۰۴:۲۱
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲:۰۹

سینما گلشن مشهد به کاروان سینمایی جشنواره فجر پیوست

مدیر پردیس سینمایی گلشن روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر در این سینما، از روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه جاری آغاز می‌شود و در دو سانس ساعتهای ۱۵ و ۱۸ فعالیت خواهد داشت. فرزین جیرانی افزود: فروش بلیت فیلم های جشنواره در این سینما نیز به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد و […]



مدیر پردیس سینمایی گلشن روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر در این سینما، از روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه جاری آغاز می‌شود و در دو سانس ساعتهای ۱۵ و ۱۸ فعالیت خواهد داشت.

فرزین جیرانی افزود: فروش بلیت فیلم های جشنواره در این سینما نیز به صورت اینترنتی انجام می‌گیرد و حضور تماشاچیان در سالنها با استفاده از یک سوم ظرفیت سالن و رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی خواهد بود.

۱۶ فیلم منتخب سی و نهمین جشنواره فیلم فجر برای نمایش در هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه مشخص و جدول مربوط به آن منتشر شده است.

نمایش این فیلم‌ها از ۱۵ بهمن ماه در دو نوبت ساعتهای ۱۵ و ۱۸ در ۶ سینمای هویزه، سیمرغ، ویلاژتوریست، آفریقا، اطلس و گلشن آغاز شده است و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه دارد.

در نخستین روز ۲ فیلم در پنج سینما شامل فیلم “مامان” ساخته آرش رییسی و “ابلق” ساخته نرگس آبیار به ترتیب درسانس های ۱۵ و ۱۸ در سینماهای هویزه، سیمرغ، آفریقا، ویلاژتوریست و اطلس به نمایش درآمدند.

علاقه‌مندان به تماشای فیلم های هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد می توانند بلیت فیلم های مورد نظر خود را روزانه و به صورت اینترنتی از سامانه های”سینما تیکت”، ایران تیک”و”گیشه۷”خریداری کنند.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

19 − دو =