دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۲۵:۵۶
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹

ستاره‌های جوان در رادیو زیارت درخشان‌ترند

به گزارش گروه فرهنگی فرهنگ سار از رادیو زیارت جنگ شاد و جذاب ستاره‌ها عنوان برنامه ویژه ای است که زنده از رادیو سراسری زیارت پخش خواهد شد. این برنامه با شعار شهر، پر از ستاره است؛ ستاره های جوان درخشان ترند به تهیه کنندگی مصطفی اعلمی تولید می شود. ستاره ها دارای بخش های متنوع و جذابی به […]



به گزارش گروه فرهنگی فرهنگ سار از رادیو زیارت جنگ شاد و جذاب ستاره‌ها عنوان برنامه ویژه ای است که زنده از رادیو سراسری زیارت پخش خواهد شد. این برنامه با شعار شهر، پر از ستاره است؛ ستاره های جوان درخشان ترند به تهیه کنندگی مصطفی اعلمی تولید می شود.

ستاره ها دارای بخش های متنوع و جذابی به ویژه مسابقه است که زنده و ترکیبی  با حال و هوای جوانان مومن و علاقمند به اهل بیت(ع) تولید می شود. هدف از این برنامه کمک به افزایش اطلاعات عمومی، دینی و زیارتی مخاطبان، کمک به ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و جریان سازی و رسیدن به مدل جوان مومن انقلابی، معرفی جوانان موفق، معرفی  ظرفیت های اشتغال تحصیل و ازدواج در ارتباط با زندگی جوانان و افزایش اطلاعات دینی جوانان است.
این برنامه شامل عنوان هایی همچون مدال جوانمردی (تقدیم هر برنامه به یک شهید جوان و معرفی آن شهید)، ستاره برنامه (معرفی یک جوان شاخص و گفتگو با این جوان)، رصد (گزارش ها ی موضوعی برنامه)، کهکشان (معرفی یک کانون جوانان از قبیل دینی، فرهنگی، علمی یا جهادی در یکی از شهرهای کشور)، طلوع (جمع بندی موضوع با کارشناس برنامه درباره موضوعات برنامه(حضوری یا تلفنی)، زیر نور ماه (توصیه های بزرگان به جوانان)، “شمس الشموس” (عرض ارادت به پیشگاه امام مهربان با صدای شنوندگان)، “خادمیار جوان” (معرفی یکی از خادمیاران جوان و گفتگو با وی)، شهاب (پاسخ به پرسشهای جوانان با مشارکت موسسه جوانان آستان قدس).

برای ستاره ها یک مسابقه نیز طراحی شده است. مسابقه به صورت جدول است که در سه بخش  از برنامه تکمیل می شود. همه مخاطبان می توانند در این مسابقه شرکت کنند. در مرحله اول پنج سئوال مطرح می شود و مخاطبان با ارسال پیامک سعی می کنند خانه های جدول را پر کنند. بعد از گذشت یک سوم برنامه پاسخ سئوال های مرحله اول داده می شود و پنج سئوال دوم طرح می شود. با گذشت دو سوم از برنامه پاسخ پنج سئوال دوم گفته می شود و پنج سئوال پایانی طرح می شد و در پایان برنامه پنج سئوال سوم  پاسخ داده می شود و برنده برنامه اعلام می شود.

برنامه ستاره ها هرشب از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ از شبکه رادیویی زیارت پخش می شود. رادیو زیارت را می توان از طریق موج FM  ردیف ۹۹.۵ در شهرهای مشهد مقدس، شیراز، بجنورد، بیرجند و در شهر تهران ردیف ۹۸.۵  و شهر قم ۹۹.۱ مگاهرتز شنید و در سراسر کشور همچنین برای همه مشتاقان در سرتاسر جهان از طریق پایگاه اطلاع رسانی شبکه به نشانی ziarat.seda.ir  و پایگاه ایران صدا به صورت زنده قابل دریافت می باشد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

یازده + دو =