دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۲:۵۸:۲۰
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹

رقابت ۲۱۴ مدیرمسئول برای نمایندگی در هیات نظارت بر مطبوعات

علاء الدین ظهوریان شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار با اشاره به جزئیات برگزاری هجدهمین دوره انتخاب هیات نظارت بر مطبوعات، اظهار داشت: مرحله اول این انتخابات ۲۰ آبان ماه ۹۹ صورت می گیرد و چنانچه در مرحله اول تعداد آرا به حد نصاب نرسد، دوره بعد، دو هفته دیگر یعنی […]



علاء الدین ظهوریان شنبه شب در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی فرهنگ سار با اشاره به جزئیات برگزاری هجدهمین دوره انتخاب هیات نظارت بر مطبوعات، اظهار داشت: مرحله اول این انتخابات ۲۰ آبان ماه ۹۹ صورت می گیرد و چنانچه در مرحله اول تعداد آرا به حد نصاب نرسد، دوره بعد، دو هفته دیگر یعنی چهارم آذرماه با هر تعداد رای دهنده و شرکت کننده برگزار خواهد شد.

ویژگیهای دوره هجدهم

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات در ادامه با اشاره به ویژگی های هجدهمین دوره انتخابات تعیین نماینده مدیران مسئول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات، از انجام چند کار و فعالیت جدید در این دوره خبر داد و گفت: نخست از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور یک صفحه وب برای انتخابات راه اندازی شد تا برای سهولت امر انتخابات، رصد اخبار و دیگر مسائل مورد استفاده قرار گیرد.

وی اضافه کرد: امسال تمامی اطلاعات عمومی لازم در این زمینه بصورت وب در سامانه به نمایش در می آید.

اطلاع از وضعیت انتخابات در بیرون محل ستاد

به گفته دبیر هیات نظارت بر مطبوعات، همه همکاران و مدیران مسئول رسانه ها در سراسر کشور می توانند در بیرون از محل ستاد برگزاری هجدهمین دوره انتخابات تعیین نماینده مدیران مسول رسانه ها در هیات نظارت بر مطبوعات، از وضعیت شرکت کنندگان در انتخابات مطلع شوند.

ظهوریان در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: امکان اعتراض چه برای نامزدها و چه رای دهندگان، حسب لیستی که اعلام شده وجود دارد و هرکدام از همکاران که واجد شرایط رای دهی قلمداد نشده اند می توانند در فرصت باقیمانده نسبت به پیگیری نقطه نظر و یا اعتراض خود اقدام کنند.

وی افزود: همچنین امکان پیگیری و تکمیل سوابق همکاران که دارای نقص بوده و ما آنها را فاقد شرایط رای دهی تلقی کردیم وجود دارد و می توانند نسبت به تکمیل شرایط خود اقدام کنند.

تیزر تبلیغاتی نامزدها در سامانه

دبیر هیات نظارت بر مطبوعات تاکید کرد: همچنین تیزر تبلیغاتی نامزدها در سامانه قابل دستیابی است.

ظهوریان حضور و مشارکت گسترده مدیران مسئول رسانه های کشور را نشانگر اقبال این دوره انتخابات برشمرد و گفت: الکترونیکی شدن برگزاری انتخابات باعث شده که جنبه مشارکت به بالاترین حد خود برسد و ما شاهد حضور حداکثری مدیران مسئول در این دوره انتخابات باشیم.  

وی اطلاع رسانی جامع، پخش تیزرهای تبلیغاتی نامزدها، ایجاد صفحات اختصاصی انتخابات و پخش از طریق وب را از دیگر ویژگی‌های این دوره انتخابات برشمرد.

به گزارش فرهنگ سار، انتخابات هیات نظارت بر مطبوعات، هر دو سال یکبار به منظور انتخاب نماینده مدیران مسئول رسانه های کشور در هیات نظارت بر مطبوعات انجام می شود.

هجدهمین دوره هیات نظارت بر مطبوعات از ساعت ۱۰ تا ۱۶ روز سه شنبه ۲۰ آبان‌ماه و نوبت بعدی آن پس از دو هفته در روز سه شنبه مورخ ۴ آذرماه ۱۳۹۹ در همان بازه زمانی برگزار خواهد شد.

تعداد چهار هزار و ۴۴ نفر از مدیران مسئول رسانه‌های کشور مجاز به شرکت در هجدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات تشخیص داده شده اند که فهرست آنها در سامانه جامع رسانه های کشور منتشر شده است.

منبع: ایرنا

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

15 − 8 =