جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۰:۵۱
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹

خانه مداحان از همفکری جوانان مداح استقبال می‌کند

در انتخاباتی که چند روز پیش در خانه مداحان برگزار شد، مرتضی طاهری به عنوان رییس هیات‌مدیره، سید احمد صالحی خوانساری به عنوان نایب رییس و محسن طاهری به عنوان مدیرعامل برای سه سال انتخاب شدند. ماه گذشته غلامرضا سازگار مداح و شاعر اهل بیت (ع) که در چند دوره گذشته به عنوان رئیس هیأت مدیره خانه مداحان […]



در انتخاباتی که چند روز پیش در خانه مداحان برگزار شد، مرتضی طاهری به عنوان رییس هیات‌مدیره، سید احمد صالحی خوانساری به عنوان نایب رییس و محسن طاهری به عنوان مدیرعامل برای سه سال انتخاب شدند.

ماه گذشته غلامرضا سازگار مداح و شاعر اهل بیت (ع) که در چند دوره گذشته به عنوان رئیس هیأت مدیره خانه مداحان اهل بیت (ع) انتخاب شده بود، با انتشار اطلاعیه‌ای در فضای مجازی از شرکت در انتخابات هیأت مدیره این مجموعه، انصراف داده بود.

مرتضی طاهری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار معارف فرهنگ سار با اشاره به انتخابات اخیر هیات رئیسه خانه مداحان گفت: امیدوارم گام های خوبی را در انسجام بخشیدن به جامعه مداحان برداریم. چون هر چه وحدت میان مداحان وجود داشه باشد به طور قطع در رسیدن به اهداف عالیه این خانه موثر خواهد بود.

وی افزود: همانگونه که بنیانگذاران خانه مداحان، نیت ارزشمندی برای گردآوری دوستان و اتحاد بخشیدن میان جوامع مختلف مداحی داشتند؛ در این دوره تلاش داریم تا چهره های شاخص از جوانان عرصه مداحی را به این خانه دعوت کنیم و از فکر و همکاری آنان استفاده کنیم و در کنار آن قدم هایی را برای معیشت این عزیزان برداریم.

این مداح اهل بیت (ع) افزود: همچنین تلاش داریم تا در خط دهی و ارائه نقطه نظرات در اجرای برنامه های مداحی در راستای ارتقاء کیفیت کارهای مداحان از نظر ادبی و محتوایی برنامه هایی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: البته با هر تغییر و تبدیلی تحولات جدیدی اتفاق می افتد. در زمانی که استاد غلامرضا سازگار ریئس هیات مدیره و مصطفی خورسندی مدیرعامل خانه مداحان بودند، کارهای خوب و شایسته ای انجام شد و قبل از آن نیز مرحوم علی آهی و برادرم محسن طاهری کارهای اساسی و زیربنایی را انجام دادند.

طاهری ادامه داد: در این دوره به اصرار دوستان پا به میدان گذاشتم و هیات امنای خانه مداحان نیز محبت کردند و رای بسیار بالایی را در انتخابات هیات مدیره به بنده دادند. البته اکبر بازوبند پیشکسوت و پیرغلام اهل بیت نیز در هیات مدیره حضور دارد و من به احترام وی برای اعلام آمادگی ریاست هیات مدیره اکراه داشتم که ولی به امر وی پذیرفتم.

این مداح اهل بیت (ع) افزود: قرار است جلسه معارفه و شروع کار خانه مداحان بعد از دو هفته قرنطینه برگزار شود.  

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

نوزده − سیزده =