یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۲:۴۱
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹

تشریح عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور صالحی در «نگاه یک»

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی فرهنگ سار به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی با حضور در این برنامه به ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات این وزارتخانه در حوزه برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، جشنواره های فرهنگی و هنری فجر و همچنین اقدامات وزارت […]



به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی فرهنگ سار به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدعباس صالحی با حضور در این برنامه به ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات این وزارتخانه در حوزه برگزاری نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، جشنواره های فرهنگی و هنری فجر و همچنین اقدامات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه کرونا می پردازد.

این برنامه امشب ساعت ۲۳:۱۵ و با اجرا و کارشناسی مهدی مهدی قلی بر روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

به گزارش فرهنگ سار، سید عباس صالحی به عنوان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت دوازدهم ، با توجه به اعلام برنامه پیشنهادی خود به مجلس شورای اسلامی برای اخذ رای اعتماد نمایندگان مجلس ، تاکید کرده بود که رهاورد این برنامه ها در افق ۱۴۰۰ اعلام خواهد شد.

شفافیت سازی امور و مجموعه اقدامات به ویژه امور مالی و خرج کردها، سلامت و عدالت در توزیع یارانه‌های بخش فرهنگ و هنر، تحقق شعار ایران فقط تهران نیست و… از جمله مواردی است که تا حد زیادی به آنها جامع عمل پوشانده و محقق شده است.

عضو دولت تدبیر و امید با عنایت به سیاست‌ها و برنامه‌های اعلامی این دولت درخصوص شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی کامل مجموعه فعالیت‌ها و عملکرد خود و دیگر دستگاه‌های وابسته این مسیر را با درایت پیموده و در نتیجه به آنچه وعده کرده بود به طور تقریبی جامه عمل پوشاند.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور سید عباس صالحی، «شفاف‌سازی» و اطلاع‌رسانی سیر صعودی به خود گرفت تا جایی که می‌توان گفت به نقطه اوج خود رسید و این مهم را در اولویت امور خود قرار داده و ضمن ابلاغ آن به زیر مجموعه‌های این وزارتخانه تا حد زیادی نیز نسبت به دیگر جاهای گوی سبقت را در همراهی و همگامی با قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات را پیش گرفت.

صالحی همواره بر سیاست دولت تدبیر و امید مبنی بر شفاف سازی امور تاکید داشته و دارد و تا حد زیادی این مهم را در وزارتخانه متبوع خود نهادینه کرده و سرلوحه امور و فعالیت ها قرار گرفته است.

عضو کابینه دولت دوازدهم با حضور امشب خود نیز در تلویزیون برای چندومین بار متوالی است که به تشریح مجموعه اقدامات و تبیین دستاوردهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه های مختلف می پردازد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 + 16 =