پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۳۲:۳۳
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹

بانک اطلاعاتی برندهای فعال صنایع‌دستی ایران تشکیل می‌شود

به‌گزارش روز سه شنبه فرهنگ سار از میراث‌آریا، معاون صنایع دستی کشور با اعلام فراخوان برندهای فعال در حوزه صنایع‌دستی ایرانی گفت: برندسازی در جهان امروز یکی از اصول حیاتی و محوری توسعه تجارت و بازاریابی تولیدات محسوب می­‌شود، به نحوی که اصطلاح برند به خودی خود حاوی مفاهیم کیفیت، اعتبار، خدمات، حیثیت و مانند آن­ها […]



به‌گزارش روز سه شنبه فرهنگ سار از میراث‌آریا، معاون صنایع دستی کشور با اعلام فراخوان برندهای فعال در حوزه صنایع‌دستی ایرانی گفت: برندسازی در جهان امروز یکی از اصول حیاتی و محوری توسعه تجارت و بازاریابی تولیدات محسوب می­‌شود، به نحوی که اصطلاح برند به خودی خود حاوی مفاهیم کیفیت، اعتبار، خدمات، حیثیت و مانند آن­ها است.

پویا محمودیان افزود: برند مقبول با کسب و کار موفق ترادف معنایی یافته است. صنایع‌دستی نیز از این قاعده مستثنا نیست و تعدد و تنوع برندها در آن، نشانه رونق شبکه تولید، توزیع و فروش و حتی صادرات این هنرصنعت گران‌قدر تاریخی و فرهنگی ایران است.

محمودیان اضافه کرد: معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اقدام به انتشار فراخوان جذب برندهای فعال در صنایع‌دستی ایرانی کرده است تا با شناسایی و طراحی بانک اطلاعاتی برندهای این حوزه، زمینه و زیرساخت لازم را به‌منظور تعاملات بیشتر و استفاده از توان آنها برای معرفی توانمندی صنایع‌دستی ایران، دعوت در نمایشگاه‌های داخلی و همچنین معرفی برای حضور در رویدادهای خارجی مهیا کند.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی کشور افزود: از تمام افرادی که دارای برند هستند و در یک یا همه موارد تولید، توزیع و فروش صنایع‌دستی فعالیت می کنند، دعوت می‌شود اطلاعات برند خود را با قید معرفی برند در بخش موضوع ایمیل، به نشانی الکترونیکی ichtotarvij@gmail.com ارسال کنند.

محمودیان تاکید کرد: اطلاعات و مشخصات برندهای فعال در حوزه صنایع‌دستی ایرانی در قالب یک جدول ارسال شود که در این جدول باید نام و نام خانوادگی، رشته‌های فعالیتی، حوزه فعالیت (تولید، توزیع، فروش و صادرات)، گسترده فعالیت (استانی، منطقه‌ای، ملی و بین‌المللی) تعداد شعبه نمایندگی (داخل، خارج)، محل فعالیت، آدرس وب‌سایت، پست الکترونکی و شماره‌های تماس به‌طور دقیق ثبت شود.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

13 + چهارده =