یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۹:۳۷
دسته بندی: فرهنگی
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹

ایجاد پست امین‌ اموالی فرهنگی‌تاریخی تصویب شد

به‌گزارش گروه فرهنگی فرهنگ سار از میراث‌آریا، جلسه کمیته تخصصصی شورای عالی میراث‌فرهنگی و گردشگری، امروز دوشنبه (۲۴ آذر ۹۹) با حضور رضا معصومی‌راد رئیس دبیرخانه شواریعالی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و محمدرضا کارگر مدیرکل امور موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی‌تاریخی و سایر اعضا در محل سالن فجر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد. […]



به‌گزارش گروه فرهنگی فرهنگ سار از میراث‌آریا، جلسه کمیته تخصصصی شورای عالی میراث‌فرهنگی و گردشگری، امروز دوشنبه (۲۴ آذر ۹۹) با حضور رضا معصومی‌راد رئیس دبیرخانه شواریعالی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و محمدرضا کارگر مدیرکل امور موزه‌ها و اموال منقول فرهنگی‌تاریخی و سایر اعضا در محل سالن فجر وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برگزار شد.

در این جلسه پیشنهاد اداره‌کل توسعه منابع انسانی و رفاه در خصوص ایجاد پست امین اموال فرهنگی‌تاریخی بررسی شد و بعد از صحبت‌های اعضا و ارائه نظرات مبنی بر ضرورت تعریف و پست امین اموال فرهنگی‌تاریخی، این موضوع مورد تصویب کمیته تخصصی قرار گرفت.

ماده ۱۵ آیین نامه اموال فرهنگی،هنری و تاریخی نهادهای عمومی و دولتی مصوب سال ۸۱: امین اموال فرهنگی-تاریخی و هنری که مطابق آیین نامه اجرایی ماده ۳۴ قانون محاسبات عمومی کشور منصوب خواهد شد، نباید غیر از وظیفه امین اموالی وظیفه دیگری را بر عهده داشته باشد و باید علاوه بر صلاحیتهای اخلاقی و امانت داری ، حداقل دارای مدرک کاردانی در رشته های مرتبط نیز باشد. سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی کشور شغل امین اموال و مزایای شغلی آن را تعریف و برای دستگاههای مشمول به تعداد مورد نیاز پست امین اموال منظور خواهد کرد.

منبع: ایرنا

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید

2 × 5 =